۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۶۲۶۲۸
امام جمعه همدان:

اقدامات جهادی مسؤولان استمرار داشته باشد

اقدامات جهادی مسؤولان استمرار داشته باشد
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: اقدامات جهادی و فعالانه در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار، ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان، شب گذشته در مراسم افتتاح بلوار و پوشش رودخانه کوی نبوت همدان، اظهار داشت: با توجه به بازدید 8 ماه پیش بنده از این منطقه، انصافا کارهای بسیار خوبی در زمینه حل مشکلات همشهریان صورت گرفته است.

وی ضمن امیدواری از اقدامات مسؤولان، برای رفاه حال همشهریان در مناطق دیگر شهر همدان، بیان کرد: باید در مناطق دیگر نیز به همین شکل اقداماتی در رفع مشکلات مردم، از سوی نهادهای مربوطه صورت بگیرد.

امام جمعه همدان ضمن تاکید بر مطالبه گری مردم از مسؤولان در خصوص مشکلاتشان، مطرح کرد: ما امروز نیازمند این هستیم که خیلی بیشتر از قبل به مناطق حاشیه شهرها رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه باید عدالت اجتماعی را در مناطق حاشیه شهرها و نیز مناطق کم برخوردار اجرا کنیم، عنوان کرد: شهر همدان شهری یک دست و یکپارچه است بنابراین نباید بگذاریم اختلاف طبقاتی یک دستی این شهر را از بین ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان با تشکر از مسؤولانی که در جهت رفاه حال همشهریان فعالیت جهادی دارند، ابراز کرد: باید تفکر جهادی باشد تا حرکت جهادی صورت پذیرد و ما امیدوار هستیم که این حرکات جهادی و فعالانه در جهت رفع مشکلات مردم خصوصا مردم در مناطق کم برخوردار، ادامه داشته باشد./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات