۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۶۲۵۱۴
مدیر حوزه علمیه خواهران همدان تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از تکنولوژی روز برای تبلیغ دین

ضرورت استفاده از تکنولوژی روز برای تبلیغ دین
همدان - مدیر حوزه علمیه خواهران همدان گفت: با توجه به رشد و پیشرفت روزافزون تکنولوژی یکی از ضرورت های انکارناپذیر مبلغ مسلح شدن به ابزار روز است.

دکتر ام کلثوم امیدی؛ مدیر حوزه علمیه خواهران همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با تاکید بر استفاده طلاب از روش های نوین تبلیغی، بیان داشت: در جهان امروز كه بحران‌هاي فرهنگي درصدد تهي كردن انسان از معنويت مي‌باشند، تبليغ دين و ارزش‌هاي نشأت گرفته‌ از آن به جهت مقابله‌ با اين بحران‌ها ضرورت ويژه‌ای پيدا می‌كند.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان در ادامه اضافه کرد: در این بین حوزه های علمیه به طور عام و خواهران طلبه به طور خاص، می توانند ایفای نقش کنند و با برداشتن گام های موثر و آگاهانه در رساندن پیام دین به همگان چراغ این راه را روشن نگه دارند.

امیدی با بیان اینکه باید از پیشرفت تکنولوژی برای تبلیغ افکار و مبانی دین اسلام استفاده کنیم، مطرح کرد: با توجه به رشد و پیشرفت روزافزون تکنولوژی یکی از ضرورت های انکارناپذیر مبلغ مسلح شدن به ابزار روز است و از آنجایی که حجم بالایی از جامعه هدف ما را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند به روز ماندن مبلغ سبب جذب افراد مختلفف می شود.

وی در ادامه با تاکید بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه، تصریح کرد: حوزه های علمیه در سایه مطالبات مقام معظم رهبری حرکت می کنند و فرمایشات ایشان چراغ راه ما است.

مدیر حوزه علمیه خواهران همدان در پایان با اشاره به نگاه دقیق و صحیح امامین انقلاب به جایگاه با عظمت زن، اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالي) در جای جای سخنان خود، برای بانوان حوزوی و مبلغان گرانقدر نقشی درجه اول و محوری را قائل بوده اند و این دیدگاه بلند و ستودنی، وظیفه و مسئولیت بانوان طلبه را بسیار سنگین تر کرده است./1403/ت310/ب1

ارسال نظرات