۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۶۳۰۳۲

ادامه اسلام ستیزی در هند؛ حمله وحشیانه پلیس به مرد مسلمان

ادامه اسلام ستیزی در هند؛ حمله وحشیانه پلیس به مرد مسلمان
عملکر اسلام ستیزانه پلیس ھند منجر به حمله وحشیانه به یک مرد ۵۵ ساله مسلمان در حضور اعضای خانواده‌اش شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سلیم قریشی میوه فروش مسلمان ۵۵ ساله است؛ پلیس اوتار پرادش در ساعات اولیه روز سی‌ام آگوست به طرز وحشیانه‌ای به وی در خانه‌اش در روستای دیلدنارگار منطقه قاضی پور حمله کردند.

سروری بیگم، همسر قریشی گفت: پلیس حدود ساعت ۲ بامداد به خانه رسید و چنان شوهرش را زد که بخشی از پاشنه او از پای راست جدا شد. پس از این پلیس ۲۰ هزار روپیه از او سرقت کرد و فرار کرد.

بیگم گفت که ماموران هنگام ورود حاضر نشدند دلیلی برای این حمله بیاورند اما اداره پلیس اوتار پرادش ادعا کرد که آنها بر اساس اطلاعاتی پیرامون ذبح غیرقانونی گاو از خانه بازدید کرده‌اند.

۴ افسر پلیس توسط همسر قربانی در رابطه با ضرب و جرح شناسایی شده‌اند و طی شکایت نامه‌ای به سرپرست ادامه خواستار مداخله و رسیدگی به این موضوع شده است.

گفته می‌شود اعضای خانواده قریشی در میان چندین روستایی مسلمان هستند که امسال در معرض با آزار و اذیت‌های پلیس اوتارپرادش قرار گرفته‌اند.

اعضای هفت خانوار مسلمان در دهکده فریدپور کازی در منطقه بیجنور نیز در شب ۸ ماه می در رابطه با حمله پلیس به خانه‌های‌شان، آزار و اذیت کلامی و ضرب و شتم شکایت کرده بودند. آن‌ها در ادامه متوجه شدند که این حملات به ظن ذبح گاو بوده است.

دکتر خالد انیس انصاری، جامعه شناس از دانشگاه گلوکال در منطقه صحرانپور در این باره گفت: در منطقه من نیز، هر روز چنین حوادثی اتفاق می افتد و پلیس مردم را به گمان ذبح گاو هدف قرار می‌دهد./988/د102/ف

منبع: مجله کاروان caravan magazine

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
بی رحمی و ظلم بر شیعیان همیشه در تاریخ بوده است
0
0