۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۶۳۰۴۸
در میدان امام حسین برگزار شد؛

تجمع مردم تهران در محکومیت اهانت به پیامبراکرم و قرآن کریم

تجمع مردم تهران در محکومیت اهانت به پیامبراکرم و قرآن کریم
تهران - تجمع اعتراض آمیز محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) و قرآن کریم در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع مردمی در محکومیت اهانت بیشرمانه به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) و قرآن کریم عصر امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

گفتنی است در این تجمع اعتراضی که علما، مسؤولان کشوری و لشکری، طلاب و دانشجویان، مردان و زنان ولایتمدار تهرانی حضور داشتند ضمن محکوم کردن این شرارت و خباثت یک صدا اعلام داشتند دشمنان اسلام هیچگاه به مقاصد شوم خود دست نخواهند یافت و این اسلام ناب است که به فضل الهی دشمنان را ریشه کن خواهد کرد.

همچنین در این تجمع حاضران با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی مضامین «مرگ بر آمریکا»، «مرگ براسرائیل» و «مرگ بر آل سعود کودک کش» این اقدام بی شرمانه را ادامه طرح ها و اقدامات مخرب مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم بین الملل و جبهه غرب در مواجهه با گسترش اسلام دانستند و آن را محکوم کردند.

یادآور می شود مردم ولایتمدار تهرانی در این اجتماع از مسلمانان جهان خواستند با هوشیاری، طراحان و سیاستگذاران توطئه های ضد اسلامی را در انجام چنین اقداماتی ناکام بگذارند.

همچنین خطاب به کسانی که شیفته و مرعوب فرهنگ منحط غربی هستند اعلام داشتند که نتیجه این شیفتگی و ارعاب پشت کردن به مقدسات اسلامی و خسران در دنیا و آخرت خواهد بود.

گفتنی است تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون «جسارت و اهانت دو حربه دشمن است، دین مبین اسلام دشمن اهریمن است»، «پیغمبر مکرم پیغمبر الهی است، هر که کند اهانت نتیجه اش تباهی است» و «هرکس به قرآن می کند اهانت، آمریکا از او می کند حمایت» و «خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن، عواقبش وخیم است اهانت دشمنان»، اهانت بی شرمانه نشریه شارلی ابدو به پیامبراکرم(ص) و سوزاندن قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند.

یادآور می شود در این تجمع بعد از مداحی حاج مهدی رسولی، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به سخنرانی خواهد پرداخت./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات