۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۵
کد خبر: ۶۶۳۰۸۱
امام جمعه ازنا تأکید کرد؛

نهادینه سازی امر به معروف؛ راه مقابله با تهاجم فرهنگی

نهادینه سازی امر به معروف؛ راه مقابله با تهاجم فرهنگی
لرستان - حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت تقویت و احیای فرهنگ امر به معروف تاکید کرد و گفت: این مهم یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، پنجشنبه شب در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ازنا که در بیت امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: توجه به مساله امر به معروف و نهی از منکر در تمام طول سال باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ازنا خاطرشان کرد: یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی و مصادیق بارز جهاد فی سبیل الله مسئله امر به معروف و نهی از منکر است که فضیلت و اجر بسیار فراوانی برای آن ذکر شده است.

وی افزود: جایگاه امر به معروف و نهی از منکر ممتاز و والاست و هیچ چیز قابل قیاس با آن نیست.

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در آیات و کلام ائمه(ع) یادآور شد: امام علی(ع) می فرماید: همه چیز حتی جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف و نهی از منکر چون قطره ای در برابر دریا است.

وی با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود، اظهار داشت: این فرهنگ باید به گونه ای در جامعه تبیین و گسترش یابد که آحاد مردم به آن عمل کنند.

حجت الاسلام سپهوند بیان داشت: در زمینه نهادینه سازی، احیا و تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید از همه ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی استفاده شود./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات