۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۶۶۳۰۸۸
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی مطرح کرد؛

اقدام موهن نشریه شارلی ابدو نشانگر عمق عناد غربی ها با اسلام و انقلاب

اقدام موهن نشریه شارلی ابدو نشانگر عمق عناد غربی ها با اسلام و انقلاب
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اقدام موهن نشریه شارلی ابدو را نشانگر عمق عناد غربی ها با اسلام و انقلاب دانست و گفت: مراقب باشیم گول ظاهر غرب را نخوریم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» ویژگی ها و خصائص پیامبر گرامی اسلام(ص) را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اساس آیات قرآن کریم، پیامبر اکرم(ص) نسبت به هدایت مردم حریص بوده برای رفع گرفتاری های امت خود سخت تلاش می کردند.

وی به پیام رهبر معظم انقلاب در محکومیت اقدام موهن نشریه شارلی ابدو اشاره و با بیان اینکه غربی ها با بازنشر کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) نشان دادند در باطن با ما دشمنی دارند، ابراز کرد: غربی ها در ظاهر دم از مذاکره می زنند، اما در باطن با اسلام و انقلاب عناد دارند و نمی خواهند ما به رشد و تکامل دست پیدا کنیم، بنابراین باید مراقب باشیم گول ظاهر غرب را نخوریم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله  تأکید کرد: جبهه مقاومت، یمن، سوریه، عراق، لبنان و ایران را فراگرفته و رژیم غاصب صهیونیستی بداند با عادی سازی روابطش با امارات راه به جایی نخواهد برد، زیرا امروز در منطقه امت واحده اسلامی شکل گرفته و حضورش در منطق جز تلخ کامی چیزی عایدش نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نقش امام سجاد(ص) در حادثه عاشورا مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ایشان در بدترین شرایط، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و با اقدامات خودشان پیام عاشورا را علیرغم تلاش دشمنان برای انحراف افکار عمومی از جریان کربلا، ماندگار ساختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صحیفه سجادیه را دایرة المعارفی از خوبی ها و مکارم الاخلاق توصیف کرد و گفت: امام سجاد(ع) ژست پیروزی بنی امیه را با سخنان قاطع و با مبنای خودشان بهم ریختند و اجازه نمی دادند این خاندان منحوس اعتقادات جبر گرایانه خود را به مردم القا کنند.

وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) نگاه مردم را نسبت به جریان کربلا دگرگون ساخت و اذهان عمومی را علیه یزید ملعون شوراند، عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی می گفت «میزان فرصتی که در بحران ها وجود دارد، در خود فرصت نیست، به شرط این که نترسیم و نترسانیم»، از همین جهت توانست تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و جبهه مقاومت را به رشد و کمال برساند./841/پ202/ق

ارسال نظرات