۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۶۳۰۹۱
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی مطرح کرد؛

جسارت به پیامبر اکرم؛ سناریویی از پیش طراحی شده

جسارت به پیامبر اکرم؛ سناریویی از پیش طراحی شده
اصفهان - استاد حوزه علمیه جسارت به پیامبر اکرم را سناریوی از پیش طراحی شده دشمن دانست و گفت: جسارت دشمن بیانگر اثرگذاری و تأثیرگذاری اسلام بر اعتقادات جوانان غربی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در پانزدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید حسین آباد کویر که صبح امروز جمعه در گلزار شهدای ابوزید آباد برگزار شد، یکی از راه‌های مقابله با نفوذ شیطان را ایجاد شبهه دانست و گفت: امروز برخی که از دین بی خبر هستند و فضای جامعه را تیره و تار و آلوده می‌کنند.

وی جسارت به پیامبر اکرم (ص) را سناریوی از پیش طراحی شده دشمن دانست و با اشاره به اینکه امروز گرایش جوانان درغرب یکی از عوامل جسارت به پیامبراکرم (ص) و دین اسلام است، بیان کرد: جسارت دشمن به پیامبراکرم (ص) بیانگر اثرگذاری و تأثیرگذاری اسلام بر اعتقادات جوانان غربی است.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با بیان اینکه اگر اسلام بی اثر و خنثی بود دشمن این همه با اسلام دشمنی نمی‌کرد، افزود: اگر امروز دشمن به پیامبراکرم (ص) جسارت می‌کند بیانگر اثرگذاری و تأثیرگذاری اسلام در سراسر جهان است.

وی ادامه داد: اگر جوانان و نسل جوان امروز با سیره پیامبراکرم (ص) و تاریخ اسلام آشنا نباشند شبهه‌های دشمن بر نسل جوان ما اثرگذار خواهد بود.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) جمع دین را در عمل به قول و حق گویی و عدالت و عمل به عهد وفا اعلام کرده است، گفت: امروز برخی توهم حق گویی دارند.

وی با تأکید بر اینکه امروز مردم در تامین معیشت خود در مضیقه  و سختی هستند، اظهار داشت: دولتمردان باید به داد مردم برسند و در این چند ماه باقی مانده تا پایان دولت برای تامین معیشت مردم تدبیری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با اشاره به اینکه پدر و مادر تا چه اندازه باید خجالت فرزندان خود را داشته باشند، گفت: مردم ما مردم نجیب و خوبی هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی و سختی‌ها به پای نظام ایستاده اند و برعهدی که با امام زمان خود برای حفظ نظام بسته اند ایستاده اند.

وی اظهار داشت: مردم با اعتقادشان به پای نظام ایستاده اند و در دوره کمک‌های مومنانه و مساوات نیز با همه توان خود وارد میدان شدند و از نیازمندان جامعه حمایت کردند.

استاد حوزه علمیه قم از برخی مسؤولان گلایه کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید به داد مردمی که به پای نظام و انقلاب و ولایت ایستاده اند برسند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی گفت: اگر امروز با حرف و گفتار و رفتار خود دشمن را شاد کنیم در جبهه دشمن قرار داریم، اما اگر با حرف و عمل خود دشمن را خشمگین و برآشفته کنیم در جبهه حق قرار داریم.

به گفته وی ما این نظام را مفت و مجانی به دست نیاورده ایم که مفت و مجانی هم از دست بدهیم، اما برخی چوب حراج بر نظام زده اند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: این نظام با خون شهیدان حفظ شده است و کسانی که شعار نه غره نه لبنان، جانم فدای ایران سردادند فدایی ایران نیستند، بلکه به فکر منافع خود هستند و همین که به پول و ثروت رسیدند و بی درد شدند، اما خود را دردمند مردم معرفی کردند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات