۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۶۳۱۰۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام مطرح کرد؛

فراموشی جنایت های صهیونیسم؛ پشت پرده اهانت به مقدسات اسلام

فراموشی جنایت های صهیونیسم؛ پشت پرده اهانت به مقدسات اسلام
چهارمحال و بختیاری - امام جمعه شهرکرد با محکوم کردن هتاکی به ساحت مقدس پیامبر (ص)، گفت: بیگانگان این هتاکی را آزادی بیان می‌دانند در صورتی که فریبی بیش نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با محکوم کردن هتاکی مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: بیگانگان این هتاکی را آزادی بیان می‌دانند در صورتی که فریبی بیش نیست.

وی با بیان اینکه هتاکی به ساحت پیامبر (ص) در طول تاریخ مورد جدیدی نیست، اظهار کرد: به یقین شیطنت بزرگی در پی این اهانت وجود دارد و آن به حاشیه بردن مسائل اصلی مسلمانان و جنایت‌های صهیونیست‌ها است که تحت لوای آمریکا و اسرائیل در حال شکل گیری است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مسلمانان همواره با ادای تعظیم به ساحت نورانی پیامبر اسلام (ص) حواسشان به شیطنت‌ها و خیانت‌های بیگانان است، تصریح کرد: بیگانگان بدانند مسلمانان ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف خود کوتاه نخواهند آمد و در راه مکتب پیامبر (ص) پایداری و استقامت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه به بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌ها یه صورت مجازی و آنلاین اشاره کرد و افزود: باید خطر کرونا را جدی بگیریم، اما این به معنای تعطیلی آموزش و پرورش نیست؛ اگر شرایط بیماری در مناطق به صورت قرمز نیست، حتما باید آموزش به صورت حضور و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی صورت گیرد، در غیر اینصورت بهتر است آموزش از طریق مجازی پیگیری شود.

وی ورود جوانان و نوجوانان به فضای مجازی بدون هیچ گونه نظارت را خطرآفرین دانست و اظهار کرد: معلمان و والدین دانش‌آموزان با انس و الفت و محبت به آن‌ها کمک کنند تا درگیر این فضای آلوده نشده و به آن گرفتار نشوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به این استان افزود: استان مطالبه‌های فراوانی از قوه قضاییه داشت که بخاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم تلاش به منظور قطع زنجیره انتقال آن و اهمیت حفظ سلامت عمومی جامعه، نشست‌ها در حد محدودتر برگزار و با نتایج مطلوبی همراه شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به لزوم بهم پیوستگی نیرو‌های انقلابی در مقطع کنونی یادآور شد: در صورتی که این بهم پیوستگی انجام نشود، مشخص نیست دولت جوان مدنظر رهبر معظم انقلاب شکل بگیرد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه شیوع ویروس کرونا را یک امتحان الهی دانست و خاطرنشان کرد: ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباید از شعائر اسلامی و اجتماعات بزرگ مانند نماز جمعه و اجتماعی‌های مهم بزرگ، اثرگذار و جهت دهنده فاصله بگیریم.

وی در پایان با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) بنابر روایت‌ها در ۲۵ محرم و با اشاره به انفجار و تخریب مرقد مطهر حرمین امامین عسکریین سامرا در ۱۵ سال قبل به‌دست استکبار جهانی گفت: دشمن قصد ضربه زدن به شیعه دارد، اما امروز این مکان به جایگاه رفیعی برای استقرار و فعالیت مکتب شیعه تبدیل شده است./۹۴۵۷/پ210/ب1
ارسال نظرات