۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۶۳۱۰۶
حجت الاسلام والمسلمین رستمیان:

مفاهیم آزادی بیان و حقوق بشر ملعبه دست مستکبران شده است

مفاهیم آزادی بیان و حقوق بشر ملعبه دست مستکبران شده است
سمنان - مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: امروز آزادی مفهومی ملعبه دست دشمنان انسانیت، اسلام و ادیان الهی برای توهین و اهانت به مقدسات و تضعیف معنویت شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، مردم همیشه در صحنه شهر سمنان در اعتراض به اهانت وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با برگزاری تجمعی در محل معراج الشهدا این شهر، ضمن محکوم کردن این ظلم آشکار، سکوت سردمداران تجاوز و جنایت و مدعیان تمدن و آزادی در جهان برابر تکرار این جنایت رسانه‌ای و اعتقادی، به بهانه آزادی بیان را نشانه همراهی این دشمنان همیشگی اسلام و مسلمین و ناقضان حق و حقیقت باعاملان این توهین دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان سخنران این مراسم در جمع اعتراض کنندگان، اظهار داشت: امروز آزادی مفهومی ملعبه دست دشمنان انسانیت، اسلام و ادیان الهی شده برای توهین و اهانت به مقدسات و تضعیف معنویت، همانگونه که حقوق بشر ابزاری در دست آن‌ها برای جنایت علیه بشریت است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه ما امروز جمع شده ایم تا اعلام کنیم؛ همه بدانند، امت اسلام پیامبرش را جانانه دوست دارد، برایش حرمت و قداست قائل است و در برابر اینگونه اهانت‌ها هرگز ساکت نمی‌نشیند، افزود: این اهانت اقدام اول آن‌ها بر علیه مقدسات اسلامی نیست و بی شک اقدام آخر آن‌ها هم نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما ضمن محکوم کردن این حرکت وقیحانه اعلام می‌کنیم، آنان که مدعی تمدن و آزادی بیان هستند باید به مقدسات ملت‌ها و انسان‌ها احترام بگذارند و از تخریب و توهین به عقاید دیگران به عنوان ابزاری برای امیال شیطانی خود استفاده نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان اضافه کرد: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند، بی تردید توطئه‌ای پشت این اهانت بی شرمانه وجود دارد، آن‌ها می‌خواهند نقشه‌های خود را در غرب آسیا پیاده کنند، پس باید ذهن مسلمانان را متوجه مطالب دیگری کنند، اما دشمن کور خوانده است، ملت‌ها بیدار شده اند و دیگر ظلم و استعمار مستکبران را برنمی تابند./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات