۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۶۳۱۲۹
جمعیت عمل اسلامی بحرین:

عادی سازی روابط منامه با اسرائیل «جنایت» و «خیانت» است

عادی سازی روابط منامه با اسرائیل «جنایت» و «خیانت» است
جمعیت «عمل اسلامی» (امل) بحرین در بیانیه‎‌‌ای به اعلام عادی سازی کامل روابط منامه و تل آویو واکنش نشان داد و این اقدام آل خلیفه را «جنایت» دانست.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جمعیت «عمل اسلامی» (امل) بحرین با انتشار بیانیه‌ای  اعلام عادی سازی کامل روابط منامه و تل آویو واکنش نشان داد و اعلام کرد: که ریشه‌های خیانت آل خلیفه در حق امت به دوران مزدوری و نوکری انگلیس استعمارگر و خوش خدمتی به آن بر می‌گردد و این هزینه‌ای است که انگلیسی‌ها برای آنها به بار آورده تا حاکم بحرین باشند.

جمعیت عمل اسلامی افزود: انگلیسی‌ که فلسطین را به باندهای صهیونیست بخشید، اکنون بحرین را تقدیم گروهی از دزدان و راهزنان کرده است.

جمعیت امل بحرین تاکید کرد که ملت‌ها حق دارند بر اراضی خود حاکمیت داشته باشند و سرنوشت خود را تعیین کنند.

جمعیت عمل اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی و رژیم آل خلیفه در مسایلی از جمله برخورد با ساکنان اصلی خود، شهرک سازی، سرکوبگری، نابودی هویت تاریخی، جعل تاریخ و به کارگیری تروریسم وجه تشابه مشترک دارند.

در ادامه بیانیه آمده است: گره خوردن سرنوشت آل خلیفه به سرنوشت رژیم صهیونیستی، یک پایان پیش‌بینی شده برای خیانت کردن، جدایی از ملت‌ها، خوش خدمتی به استعمارگران و توطئه علیه امت عربی و اسلامی است.

جمعیت عمل اسلامی از ملت‌های جهان عرب و اسلام و همه آزادگان جهان خواسته که این جنایت را محکوم کنند و برای متوقف کردن آن از طریق کانال‌های دیپلماتیک و قانونی، فشار بیاورند.

سران آمریکا، بحرین و رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه 21 شهریور (11 سپتامبر) با صدور بیانیه‌ای مشترک از عادی‌سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر دادند، پیش از این حاکمان امارات رسما روابط خود را با رژیم اشغالگر قدس عادی کرده بودند./د102/ق
ارسال نظرات