۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۶۳۲۰۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مشارکت در کشتار مردم فلسطین است

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مشارکت در کشتار مردم فلسطین است
مازندران - امام جمعه نوشهر گفت: عادی سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با رژیم اشغال گر قدس، مشارکت در کشتار مردم بی گناه فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن اقدام امارات متحده عربی و حکومت بحرین در عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی، اقدام این دو کشور را نشان دهنده حقارت و بدبختی آنها در برابر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

وی با بیان این که امارات متحد عربی و بحرین، وابستگی و دست نشاندگی خود را به دنیا نشان دادند، افزود: این کشورها نشان دادند تحت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و با این اقدام خود تن به چنین ذلت تاریخی دادند.

امام جمعه نوشهر، برقراری ارتباط این دو کشور عربی با یک رژیم جعلی و کودک را خیانت بزرگی به اسلام و مسلمانان جهان دانست و خاطرنشان کرد: امارات و بحرین بدانند این اقدام آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که برقراری ارتباط با کشوری که دستانش به خون هزاران فلسطینی بی گناه آغشته است مشارکت در جنایت و کشتار مردم و کوکان بی گناه فلسطینی است، تصریح کرد: مسلمانان جهان هیچ گاه این خیانت آشکار را فراموش نخواهند کرد و این اقدام دو کشور عربی لکه ننگی در تاریخ حیات نکبت بار آنها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که حکام دست نشانده بحرین به طور حتم مورد خشم و نفرت شیعیان این کشور قرار خواهند گرفت، بیان داشت: خیانت و جیره خواری ارتجاع عرب منطقه، ننگی است که همواره بر پیشانی آنها نوشته خواهد شد.

وی با بیان این که فتنه آمریکایی ها برای عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی با هدف نادیده گرفتن حقوق به حق مردم مظلوم فلسطین آغاز شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه ارتجاع عرب منطقه به عنوان ضلع سوم مثلث آمریکایی و صهیونیستی در حال کامل کردن پازل دشمن است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در تاریخ ننگین رژیم غاصب صهیونیستی چیزی جز کشتار مردم بی گناه فلسطین وجود ندارد، تصریح کرد: عادی سازی روابط با چنین کشور جنایت کاری به طور حتم مشارکت در کشتار مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که متأسفانه امارات و بحرین زیر بار این خفت و ننگ تاریخی عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی رفتند، خاطرنشان کرد: این دو کشور با چنین اقدام احمقانه ای حیات ننگین خود را کوتاه تر کردند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که این فتنه و توطئه آمریکایی صهیونیستی هیچ گاه به فرجام شوم خود منتهی نخواهد شد، تصریح کرد: اراده امت اسلامی در تقویت جریان مقاومت در منطقه، غده سرطانی اسرائیل را به زودی از پیکره جهان اسلام خارج خواهد کرد و به زباله دان تاریخ خواهند انداخت.

وی با بیان این که این اقدام نکبت بار رژیم بحرین موجی از نفرت و انزجار را در دنیای اسلام به وجود آورده است، گفت: ملت های مسلمان جهان هیچ گاه این خیانت و خباثت امارات متحده عربی و بحرین را فراموش نخواهند کرد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات