۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۶۳۲۰۶
بیانیه جنبش التقدیمی کویت؛

با ملت بحرین ضد عادی سازی رابطه با اسرائیل هم صدا هستیم

با ملت بحرین ضد عادی سازی رابطه با اسرائیل هم صدا هستیم
بعد از اعلام عادی سازی روابط بحرین با رژیم اشغالگر قدس جنبش های زیادی از سراسر جهان به محکومیت این اقدام پرداختند از جمله حرکت تقدیمی کویت که این اقدام را محکوم می کند.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش التقدیمی کویت طی بیانیه ای اعلام کرد: با وجود رد گسترده مردم، دولت بحرین با نادیده گرفتن آشکار حقوق ملی قانونی مردم عرب فلسطین عادی سازی روابط خود را با رژیم غاصب صهیونیستی که سرزمین های عربی در فلسطین و بلندی های جولان را غصب کرده، اعلام کرد.

این جنبش در بیانیه خود اظهار داشت: اعلام این تصمیم خطرناک توسط دولت بحرین در چارچوب مراحل عادی سازی برخی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس صورت گرفته و آنچه از همه خطرناک‌تر این که مراحل عادی سازی خلیج فارس مقدمه ای برای ایجاد یک اتحاد استراتژیک منطقه ای جدید به رهبری نهاد صهیونیستی است که در خدمت استراتژی امپراتوری آمریکا باشد.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: ما در جنبش التقدیمی کویت همراه ملت بحرین هستیم، و ما تأیید می کنیم که موجودیت صهیونیستی دشمن اصلی ملت های عرب و نیروهای آزادی بخش و میهن پرست آن است و این بخشی از یک پروژه تسویه حساب، نژادپرستانه است که همه ما را هدف قرار می دهد.

در خاتمه، جنبش التقدیمی کویت اظهار داشت: از ملت عربی کویت می خواهیم که بیش از هر زمان دیگری نسبت به فشارهایی که کویت را به سمت خواست‌های عادی سازی با رژیم صهیونیستی سوق می دهد مقابله کنند و از هر تلاشی با هدف تغییر خط سیاست خارجی کویت که اشغالگری را رد می کند و حامیان مبارزه مردم عرب فلسطین، حمایت کنند. تا ملت فلسطین به  حقوق عادلانه خود دست یابد./ت302/ف
ارسال نظرات