۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۶۳۲۴۸
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اتحاد جبهه مقاومت نویدبخش دوران جدید مبارزه با اسرائیل است

اتحاد جبهه مقاومت نویدبخش دوران جدید مبارزه با اسرائیل است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری گفت: اتحاد جبهه مقاومت نشان می‌دهد جبهه مقاومت دوران جدیدی را آغاز کرده و تصمیمات و اقدامات مهمی در راه هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست مسؤولان فرهنگی با نماینده ولی‌فقیه در استان،با اشاره به دیدار اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله پس از ۲۸ سال و تلاش برای تشکیل جبهه متحد مقاومت فلسطینی، این اقدام را نقطه عطف مبارزه و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

وی با بیان اینکه اظهارات هنیه در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان نکته مهمی داشت، افزود: او در سخنانی اظهار داشت: موشک‌های ما در گذشته تنها 15 کیلومتر بُرد داشت، ولی اکنون قادر است به تل‌آویو و ما بعد تل‌آویو برسد.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: به تعبیر ساده‌تر اینک بندر حیفا و تأسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی الآن فقط توسط حزب‌الله و ایران تهدید نمی‌شود بلکه یک ضلع سوم نیز ممکن است پیدا کرده باشد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر موشک‌های فراتر از تل‌آویو یعنی اهدافی فراتر از سرزمین اشغالی و حتی می‌تواند شامل اهداف غیر اسرائیلی ولی همسو با تل‌آویو در منطقه نیز شود و این یک جمله نشان از اهمیت توافقات راهبردی در این دیدار داشته است که تأثیرات آن در آینده برای تضعیف سازشکاران عرب و صهیونیست‌ها معلوم خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: طبیعی است که ضلع سوم این دیدار حضور ایران انقلابی است، اکنون پس از شهادت سردار مقاومت این تلاش‌های حاج اسماعیل قاآنی و سپاه بدون مرزِ قدس است که سایه‌وار، به تعقیب اهداف دشمن درآمده و در خنثی‌سازی و نابودی آن تلاش می‌کند.

وی در ادامه به حمایت و پشتیبانی رژیم غاصب از تروریست‌های داعشی اشاره و اظهار کرد: متأسفانه دولتمردان کشورهای منطقه با سیاست‌های آمریکا همگام و همراه هستند و در برابر اقدامات این رژیم غاصب با توجه به حمایت‌های بی‌وقفه دولتمردان آمریکایی از رژیم صهیونیستی نه‌تنها هیچ‌گونه واکنشی نشان نمی‌دهند بلکه اخیراً برخی از دولت‌های مرتجع به دنبال عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل هستند.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه رؤسای جمهور آمریکا مهره‌های در دست صهیونیست‌ها برای پیش بردن مقاصد صهیونیسم هستند، خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس زبان زور را می‌فهمد و گفت‌وگوی سیاسی، اعمال فشار و مذاکره نتیجه دهنده نخواهد بود؛ ازاین‌رو بهترین راهکار برای مقابله با این رژیم تقویت محور مقاومت و ایستادگی جانانه در برابر چنین اقداماتی است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
عادی‌سازی روابط دیکتاتورها با صهیونیست‌ها از عزم ملت‌های مقاوم نمی‌کاهد.
0
0