۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۶۳۳۱۲

واکنش اتحادیه جهانی علمای اسلام به عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی

واکنش اتحادیه جهانی علمای اسلام به عادی سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی
اتحادیه جهانی علمای مسلمان در واکنش به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس تأکید کرد که اقدامات خیانتکارانه باعث می شود تا جنایت صهیونیست ها در قبال فلسطینیان شدت گیرد.
به گزارش سرويس بین الملل خبرگزاری رسا، اتحادیه جهانی علمای مسلمان با محکوم نمودن اقدام بحرین در عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی خواستار تحریم سازش با دشمن اشغالگر اسرائیلی شد.

دکتر «علی القره داغی» استاد دانشگاه و دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان ضمن خیانت کار توصیف کردن عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی در مطلبی در این باره نوشت: اقدامات خیانتکارانه این چنینی (از سوی برخی حکام عربی) باعث می شود تا جنایت صهیونیست ها در قبال فلسطینیان شدت گیرد.

عادی سازی رابطه با دشمن اشغالگری که سرزمین های اسلامی را غصب کرده لازمه اش این است که نسبت به بسیاری از احکام اسلامی از جمله جهاد و مقاومت ضد غاصب و لزوم پیگیری حقوق پایمال شده چشم پوشی صورت گیرد.

علمای جهان اسلام بر سر این نکته که سازش میان رژیم صهیونیستی و برخی سران کشورهای عربی یک صلح و یا آتش بس نیست به اجماع رسیده اند این توافق (ننگین) تنها خروح از اراضی مقدس الاقصی و قدس شریف به نفع دشمن متجاوز و به رسمیت شناختن ماهیت غصبی آن شناخته خواهد شد.

با ثبت این سازش جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها شرعی و قانونی و انسانی تلقی می گردد و زمینه ای فراهم می شود تا این رژیم تمامی اراضی فلسطینی را تصاحب کند و همینه اش را بر خاورمیانه بویژه کشورهای عربی و حوزه خلیج (فارس) گسترش دهد و به آرزوی دیرینه اش مبنی بر سیطره بر جزیره العرب را جامه عمل بپوشاند.

این توافق هر آنچه نامگذاری می شود شرعا و عرفا حرام است و یک جنایت بزرگ و خیانت به خداوند و رسول مکرم او و ملت فلسطین قلمداد می شود./د102/ق
ارسال نظرات