۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۶۳۳۶۰

چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب با محوریت ادبیات مقاومت

چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب با محوریت ادبیات مقاومت
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس از اجرای بیش از ۷ هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سعید کوشکی جهرمی در نشستی تحت عنوان اعلام ویژه‌برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس بیش از ۷ هزار برنامه توسط نیرو‌های نظامی و انتظامی، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرای با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان صورت گرفته است، اظهار داشت: در سطح استان فارس، بیش از ۷ هزار برنامه در ایام بزرگداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده که از ان تعداد، ۴ هزار و ۵۰۰ برنامه‌ توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه استان برگزار خواهد شد.

 کوشکی با ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای شروع برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین کار‌های صورت گرفته در استان برپایی نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان است که هدف آن انتقال فرهنگ و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوانان دانشجویان و دانش آموزان است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس استان گفت: با هماهنگی‌ صورت گرفته با صداوسیمای مرکز فارس، ۱۱ شب برنامه زنده تلویزیونی به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس تهیه و پخش خواهد شد.

وی دیگر برنامه کلان این ایام را چاپ کتاب‌های حوزه دفاع مقدس دانست و افزود: در نظر داریم تا پایان سال صد جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس تهیه و چاپ کنیم که تعدادی از این کتاب‌ها تاکنون تهیه شده که در هفته دفاع مقدس از آنها رونمایی خواهد شد./826/د102/ق

منبع: فارس
ارسال نظرات