۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۶۳۴۷۶
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

راه اندازی سامانه آموزشی مدرس

راه اندازی سامانه آموزشی مدرس
خوزستان - معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: تابستان امسال سامانه‌ای به نام مدرس جهت دسترسی به آموزش برای طلاب و اساتید راه اندازی شد.
خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با آغاز سال تحصیلی جدید و کلاس‌های حوزه بیان داشت: به دلیل اینکه استان در وضعیت هشدار قرار داشت کلاس‌ها از ۱۶ شهریور به صورت تلفیقی (مجازی و حضوری) برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان پیرامون سامانه راه اندازی شده برای آموزش غیرحضوری طلاب عنوان داشت: تابستان امسال سامانه‌ای به نام مدرس جهت دسترسی به آموزش برای طلاب و اساتید راه اندازی شده که طلاب می‌توانند آموزش را به صورت برخط دریافت کنند.

این مقام در خصوص نام نویسی افراد جدیدالورود ادامه داد: ۶۱۰ نفر در سطح دو، ۹۶ نفر در سطح سه به صورت حضوری و ۴۰ نفر غیر حضوری نام نویسی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مقطع سطح چهار، ۱۰ نفر در آزمون پذیرفته شده که منتظر اعلام نتیجه مصاحبه هستیم.

صرخه، در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی واحد خواهران افزود: قصد داریم در نیمسال دوم برای طلاب سطح دو المپیاد علمی برگزار کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان در رابطه با آموزش‌ها برای ارتقای سطح دانش اساتید عنوان کرد: از طرف مرکز مدیریت قم برای ارتقای سطح دانش اساتید کلاس‌هایی به صورت آفلاین در قالب فیلم‌های آموزشی برگزار شد که تاکنون دوره اساتید ادبیات عرب و فلسفه به اتمام رسیده و دوره اساتید اصول فقه در حال انجام است./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات