۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۶۳۶۱۴
امام جمعه الیگودرز مطرح کرد؛

فعالیت تبلیغی روحانیان؛ خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان

فعالیت تبلیغی روحانیان؛ خنثی کننده هجمه های فرهنگی دشمنان
حجت الاسلام سرلک بر ضرورت تقویت فعالیت های تبلیغی در جامعه تأکید کرد و گفت: این مهم خنثی کننده دسیسه های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرلک، صبح امروز در گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان الیگودرز که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اقدام بی شرمانه و اهانت آمیز نشریه فرانسوی به ساحت نورانی و ملکوتی پیامبر اعظم اسلام(ص) را محکوم کرد.

امام جمعه الیگودرز به نقش و اهمیت حضور روحانیان در جامعه اشاره کرد و افزود: حضور روحانیت خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است.

وی عنوان داشت: روحانیان باید همواره در عرصه تبلیغ و آگاهی بخشی به جامعه به علوم روز مسلط باشند و نسبت به مسائل روز جامعه آگاه باشند.

حجت الاسلام سرلک با اشاره به اینکه دشمنان در قالب جنگ نرم جوانان و خانواده ها را هدف قرار داده اند، اظهار داشت: با بصیرت بخشی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، نهادینه سازی و تقویت ارزش ها باید جلوی هجمه ها و آسیب های اجتماعی گرفته شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن فعالیت های تبلیغی تصریح کرد: امروز روحانیت رسالت خطیری بر دوش دارد و با بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت های تبلیغی باید در زمینه مقابله با توطئه های دشمن اقدام کند.

امام جمعه الیگودرز در پایان از خطبا و مبلغان محرم که در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ عاشورا و مکتب اباعبدالله(ع) تلاش کردند، تشکر کرد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات