۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۶۳۶۹۵
جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛

جنایت صبرا و شتیلا هرگز فراموش نخواهد شد

جنایت صبرا و شتیلا هرگز فراموش نخواهد شد
جبهه عمل اسلامی لبنان در پیامی به‌ مناسبت سالروز کشتار صبرا و شتیلا گفت که این جنایت هرگز از یاد نخواهد رفت و دشمن صهیونیست از هیچ‌گونه توافقی بهره نخواهد برد.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سی و هشتمین سالروز جنایت دردناک «صبرا و شتیلا» که از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، گفت که چنین روزی باید در یاد و خاطره نسل جدید باقی بماند تا بدانند دشمن صهیونیست از هیچ‌گونه توافقی که روی میز یا زیر میز صورت بگیرد و نه هیچ‌گونه اقدام خیانت‌آمیز برای عادی‌سازی روابط، بهره نخواهد برد.

جبهه عمل اسلامی لبنان خواستار همبستگی با فلسطینیان و حمایت از مسأله فلسطین و یاری ملت مظلوم و آواره آن کشور شد که از ۱۹۴۸ تاکنون در ظلم و ستم به سر می‌برند و افزود: اجرای بندهای طرح موسوم به معامله قرن، قرارداد خیانت‌آمیز برای فروش فلسطین و لغو حق بازگشت و ابقای آوارگان فلسطینی در مناطقی است که در آن حضور دارند.

جبهه عمل اسلامی لبنان تأکید کرد که یاد و خاطره این جنایت وحشتناک و دیگر جنایت‌های خونین تروریست‌های صهیونیست در لبنان و فلسطین و کشورهای عربی از سال ۱۹۴۸، هرگز از اذهان افکار عمومی پاک نخواهد شد./ت301/ف
ارسال نظرات