۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۶۳۷۷۹
نماینده ولی فقیه در همدان مطرح کرد؛

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ طرحی برای تضعیف جبهه مقاومت

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی؛ طرحی برای تضعیف جبهه مقاومت
همدان - امام جمعه همدان گفت: یکی از برنامه های صهیونیست ها و آمریکایی ها در طرح عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با اسرائیل غاصب تضعیف جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در تجمع اعتراضی طلاب همدانی که در اعتراض به عادی سازی روابط دولت امارات و بحرین با رژیم غاصب اسرائیل انجام شد، بیان کرد: کارنامه رژیم صهیونیستی مملو از جنایت علیه بشریت است.

نماینده ولی فقیه در همدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ذات واقعی رژیم منحوس و ضدبشری اسرائیل برای همه جهانیان هویداست، ذات خونریز این رژیم هرگز قابل تغییر نبوده و نیست.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه این امام راحل بود که مساله اشغال قدس توسط صهیونیسم ها را برای اولین بار در جهان اسلام مطرح کرد، افزود: باید گفت که اسرائیل رژیمی غاصب و اشغالگر است و این هرگز یک شعار نیست بلکه یک واقعیت است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: متاسفانه شاهدیم کشورهایی که دم از اسلامی بودن می زنند روابط آشکار و پنهان زیادی با رژیم اسرائیل غاصب دارند که این برای جهان اسلام مایه تاسف است.

امام جمعه همدان ادامه داد: باید این سوال را از برخی کشورهای مسلمان که به دنبال ارتباط بارژیم اشغالگر قدس هستند پرسید که شما چه نقطه اشتراکی با رژیم اشغالگر قدس دارید که سفیر امارات در واشنگتن میزان منافع مشترک خودشان بارژیم اشغالگر قدس را بیشتر از فلسطین می ‌داند؟.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امروز شاهد علنی شدن پیوند نامبارک آل یهود و آل سعود هستیم که تاکنون به خاطر برخی از ملاحظات جرات علنی کردن آن را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس باعث وارد آمدن خدشه به وحدت و کرامت اسلامی می شود و این مهم را نباید سیاستمداران و دولتمردان امارات و بحرین فراموش کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه چشم پوشی و پشت کردن به ملت فلسطین کم از خیانت اماراتی ها و بحریتی ها علیه این ملت ندارد، گفت: تاریخ نشان داده است که گره خوردن با شیطان، باعث ذلت انسان می‌شود و این وعده الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های صهیونیست ها و آمریکایی ها در طرح عادی سازی روابط بین امارات و بحرین با اسرائیل تضعیف جبهه مقاومت است، عنوان داشت: تضعیف جبهه مقاومت که باعث از بین رفتن بسیاری از برنامه استکباری و استعماری است، از جمله مهمترین برنامه های این معاهده های دوستی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان سخنان خود با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) گفت: فرانسوی ها کار موهن نشریه شارلی ابدو را نشان دهنده آزادی بیان می دانند ولی جالب اینجاست که بیان هر مطلبی در نشریات فرانسوی آزاد است، به جز مساله هولوکاست و یهودی ستیزی!!./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات