۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۶۳۸۶۲
رییس دانشگاه امام صادق خبر داد؛

تحول در علوم انسانی محور اصلی برنامه‌های داتشگاه امام صادق

تحول در علوم انسانی محور اصلی برنامه‌های داتشگاه امام صادق
حجت الاسلام والمسلمین سعدی گفت: تحول علوم انسانی و تربیت نیرو در تراز نظام اسلامی، محور اصلی برنامه های دانشگاه امام صادق(ع) است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین علی سعدی رییس دانشگاه امام صادق در آئین آغاز سال تحصیلی جدید این دانشگاه، گفت: تحول علوم انسانی و تربیت نیرو در تراز نظام اسلامی، محور اصلی برنامه های دانشگاه امام صادق(ع) است.

رییس دانشگاه امام صادق (ع) در ادامه به ارائه گزارش از فعالیت های دانشگاه در دوران کرونا پرداخت و تأکید کرد: دانشگاه امام صادق(ع) با حفظ سلامت و وضعیت سفید اساتید، دانشجویان و کارکنان در بخش آموزش، کلاس ها، پژوهش و تولید کتاب عملکرد خوبی داشته است.

وی با تقدیر از هیأت رییسه و شورای دانشگاه امام صادق(ع)، شورای دانشگاه را پارلمان این دانشگاه معرفی و با تأکید بر جایگاه مهم شورای دانشگاه آن را محور تصمیم گیری های دانشگاه خواند.

حجت الاسلام والمسلمین سعدی افزود: شورای دانشگاه امام صادق(ع)، نشانی از محوریت و مبنا بودن خرد جمعی در تصمیم گیری و مدیریت دانشگاه است.

رییس دانشگاه امام صادق (ع) در قسمت دیگر از سخنان خود، به گزارشی از تلاش دانشگاه برای محقق کردن راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری پرداخت و بیان کرد: توفیقات جدی در زمینه تحقق راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری داشته ایم که تصویب آیین نامه پست دکتری، پژوهشکده ها، سیاست های توسعه دانشگاه و برنامه علمی از جمله این موارد است.

حجت الاسلام والمسلمین سعدی با اشاره به جایگاه و اهمیت علوم اجتماعی، تأکید کرد: مسأله حکمرانی علوم اجتماعی برای تحقق اهداف ترسیم شده دانشگاه نقش بسزایی دارد.

رئیس دانشگاه امام صادق(ع) در ادامه نقش مهم سرمایه انسانی را در تحقق راهبردها را یادآور شد و اظهار کرد: بسته حمایت معیشتی کارکنان، جذب فوق العاده اعضای هیأت علمی و بسته حمایتی اینترنتی دانشجویان از اقدامات اخیر انجام شده به منظور تکریم سرمایه انسانی دانشگاه است.

وی با تجلیل از مقام شهدای جنگ تحمیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به مکان برگزاری مراسم که در مقابل ساختمان شهید سلیمانی بود، ابراز امیدواری کرد که روحیه جهاد و مدیریت جهادی شهدا بتواند الگوی تمام تلاش های دانشگاه در حوزه علم و دانش قرار گیرد.

رئیس دانشگاه امام صادق(ع) در پایان از مقام آیت الله مهدوی کنی و مرحوم حجت الاسلام والمسلمین موسویان نیز تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است این مراسم که با حضور اعضا هیأت امناء جامعه الامام الصادق(ع)، مسوولان دانشگاه، اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه، کارکنان و دانشجویان برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین سعدی رئیس دانشگاه، آیت الله آملی لاریجانی رئیس هیئت امناء جامعه الامام صادق (ع)،حجت الاسلام والمسلمین واعظی عضو هیئت امناء جامعه الامام الصادق (ع) و دکتر برزویی به نمایندگی از اساتید دانشگاه به ایراد سخن پرداختند./1350/ت302/ق

ارسال نظرات