۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۶۳۹۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد؛

تدابیر امام راحل و اعتماد به نفس رزمندگان، دو عامل پیروزی در جنگ تحمیلی

تدابیر امام راحل و اعتماد به نفس رزمندگان، دو عامل پیروزی در جنگ تحمیلی
هرمزگان - حجت الاسلام انصاری راد از تدابیر امام راحل و اعتماد به نفس رزمندگان به عنوان دو عامل پیروزی کشور ایران در جنگ تحمیلی نام برد.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، اظهار کرد: در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، روزهای به یاد ماندنی وجود دارد که بخشی از این روزها، متعلق به دفاع مقدس است، دفاعی که ملت شریف ایران رسالت تاریخی خود را به درستی به انجام رساندند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف و رسالت مردم و مسؤولان در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: در طول هفته دفاع مقدس، همه مردم و مسؤولان وظایفی را برعهده دارند که می‌بایست به انجام برسانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در روز 31 شهریورماه سال 1359، رژیم بعثی عراق، حمله های همه جانبه ای از طریق آسمان، زمین و دریا علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد که این نقشه بزرگ و شوم از سوی دشمنان نظام طراحی شده بود.

حجت الاسلام انصاری راد بیان داشت: البته تا قبل از شروع این جنگ تحمیلی و در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان، توطئه های دیگری را رقم زده یودند. برخی از این تحرکات استکبار، در قالب های نو و جدیدی از قبیل، ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت و مذاهب و همچنین اختلاف و تشتت بین اقوام را مطرح کردند و برای رسیدن به اهداف شوم خود، تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام دادند.

وی جنگ تحمیلی علیه ایران را جنگی نیابتی خواند و گفت: رژیم بعثی عراق، جنگ با ایران را به نیابت از آمریکا و دولت‌های استعماری آغاز کرد، دشمنان که علیرغم تلاش‌های فراوان برای ایجاد تفرقه در کشور ایران، از رسیدن به اهداف شوم شان مایوس شده بودند، سناریوی جنگ عراق با ایران را طراحی و توسط عراق اجرایی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: تمامی مستکبران عالم در برابر ایران صف‌آرایی کردند که البته به صورت غیر مستقیم و حمایت همه جانبه از صدام، در شروع این جنگ دخیل بودند.

حجت الاسلام انصاری راد بیان داشت: طراحان نظامی عراق، هدفشان ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود از این رو، پشت صحنه، صدام را حمایت می‌کردند و آمریکا نیز نقش کارگردانی این جنگ تحمیلی را بر عهده داشت.

وی از تدابیر امام راحل و اعتماد به نفس رزمندگان به عنوان دو عامل پیروزی مردم در جنگ تحمیلی نام برد و گفت: با آغاز جنگ تحمیلی، امام خمینی(ره)، فرمان بسیج صادر و این نیروی عظیم را با فراگیری آموزش‌های لازم، عملا وارد صحنه کردند./851/ت210/ب1

ارسال نظرات