۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۶۳۹۴۶
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری جریان انقلابی در برابر تحریف کنندگان دفاع مقدس

ضرورت هوشیاری جریان انقلابی در برابر تحریف کنندگان دفاع مقدس
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت هوشیاری جریان انقلابی در برابر تحریف کنندگان دفاع مقدس هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تقدیر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان سپاه اسلام در برابر تجاوز دشمنان به کشورمان دانست.

وی با بیان این که لحظه های ارزشمند هشت سال دفاع مقدس سرشار از ارزش های فراموش ناشدنی و ماندگار است، افزود: دفاع مقدس الگوی مقاومت اسلامی است که باید فرهنگ ارزشمند آن بیش از پیش در جامعه نشر داده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در سایه ارزش های ناب دفاع مقدس می توانیم به پیروزی های بسیاری دست پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس می تواند در همه امور راهگشا و اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس به الگویی برای بسیاری از ملت ها تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز نیز همان ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در برابر هجمه ها و توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که راه مقاومت در کشورمان با قدرت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران همان راه هشت سال دفاع مقدس را امروز نیز برای شکست توطئه دشمنان ادامه خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز راه شهدا بهترین مسیر برای تعالی و سعادت حقیقی است، تصریح کرد: اگر می خواهیم در میدان مبارزه با دشمنان پیروز شویم باید راه، منش و سلوک شهدا را دنبال کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اسلامی است، بیان داشت: رمز بقا و ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی زنده ماندن همین ارزش ها و آرمان های مقدس است.

امام جمعه ساری نسبت به توطئه برخی جریان ها در داخل کشور برای کمرنگ کردن ارزش های دفاع مقدس هشدار داد و خاطرنشان کرد: جریان انقلابی باید در جهت خنثی سازی این توطئه دشمن بیش از پیش نسبت به ترویج و نشر ارزش های دفاع مقدس در جامعه تلاش کند.

وی با بیان این که تجربه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشورمان در عرصه های مختلف است، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید برای حل مشکلات و معضلات فعلی کشور از آن گنجینه های ناب استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دفاع مقدس موجب رشد و خودکفایی کشور در بسیاری از عرصه شده است، تصریح کرد: برای عبور از مشکلات فعلی کشور باید نگاه انقلابی، روحیه جهادی و مقاومت در مسؤولان ما بیشتر تقویت شود.

امام جمعه ساری با بیان این که جبهه های جنگ مکتب پرورش انسان های فرهیخته است، ادامه داد: این انسان‌های وارسته و والامقام در مکتب دفاع مقدس تربیت شدند./950//210/خ

ارسال نظرات