۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۶۶۴۰۰۳
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

روحیه خودباوری دوران دفاع مقدس لازمه پیروزی بر جنگ اقتصادی امروز

روحیه خودباوری دوران دفاع مقدس لازمه پیروزی بر جنگ اقتصادی امروز
حجت الاسلام عبداللهی رمز موفقیت رزمندگان دوران دفاع مقدس را روحیه مقاومت و خودباوری دانست و گفت: با درس گرفتن از این مهم باید در عرصه اقتصادی ایفای نقش کرد.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ و جانفشانی‌ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

مدیر حوزه علمیه لرستان به جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاسداری از مرزها اشاره کرد و افزود: در دفاع مقدس اجازه داده نشد که متجاوزان به حریم ایران اسلامی تجاوز نمایند.

وی تصریح کرد: در سایه حاکمیت درست نظام ولایت مطلقه فقیه و حمایت ملت ایران اسلامی، در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اجازه تعرض به مرزهای جغرافیایی کشور داده نشد.

حجت الاسلام عبداللهی تأکید کرد: امروز باید جانفشانی، ایثار و مقاومت رزمندگان آن دوران برای نسل جوان و آینده بازگو شود.

وی خاطرنشان کرد: باید پیام رزمندگان از دوران دفاع مقدس را که مقاومت در برابر دشمن، ایثار و دفاع از خاک ایران اسلامی است را به نسل امروز منتقل کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به راه اندازی جنگ اقتصادی از سوی دشمن بیان کرد: در عرصه اقتصادی باید از مقاومت دوران جنگ تحمیلی درس بگیریم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان در سایه روحیه مقاومت و خودباوری توانستند دشمن را شکست دهند، امروز نیز در سایه همین روحیه می توان در عرصه اقتصادی نقش آفرینی کرد.

حجت الاسلام عبداللهی بیان داشت: برای رفع مشکلات و شکوفایی اقتصادی باید به توان داخلی و نیروی جوان باور داشته باشیم و برای فعالیت در این زمینه به سمت تولیدات داخلی روی بیاوریم.

وی با اشاره به تحریم های دشمن و مقاومت ملت ایران در طول این سال ها خاطرنشان کرد: امروز نیز باید این مقاومت ادامه یابد و با تقویت روحیه خودباوری در عرصه اقتصادی نقش آفرینی کرد./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات