۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۶۴۰۰۶

واکنش حماس و جهاد اسلامی به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

واکنش حماس و جهاد اسلامی به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
جنبش های فلسطینی تاکید کردند که دولت آمریکا دولت وقیحی است و برهم زننده ثبات در جهان است؛ واشنگتن سعی دارد تا از تلاش های جهانی در کاهش تنش ها جلوگیری به عمل آورد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دو جنبش فلسطینی جهاد اسلامی و حماس تحریم های جدید ایالات متحده آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.

داود شهاب سخنگوی جهاد اسلامی در این باره تاکید کرد: دولت آمریکا دولت وقیحی است و برهم زننده ثبات در جهان است. واشنگتن سعی دارد تا از تلاش های جهانی در کاهش تنش ها جلوگیری به عمل آورد.

شهاب گفت: تحریم های آمریکا با قوانین بین المللی تناقض دارد و با خواست اعضای شورای امنیت مغایرت دارد.

وی افزود: تمامی کشورهای جهان تحریم ایران را امری غیر قابل قبول و سیاست های کاخ سفید را غیرمسئولانه و منطقی می دانند.

همچنین اسماعیل رضوان از رهبران جنبش حماس در واکنش به تحریم جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این گام آمریکا گامی خصمانه علیه ایران و محو مقاومت و همچنین خدمتی تازه در راستای پیشرد اهداف و پروژه های صهیونیستی-آمریکایی (معامله قرن) در منطقه به حساب می آید.

رضوان اشاره کرد: ایران به این خاطر هدف تحریم های آمریکا قرار گرفته است که از محور مقاومت حمایت می کند. به هر حال این فشارها راه به جایی نخواهد برد.

این عضو حماس همچنین بر موضع ثابت حماس و ملت فلسطین در ایستادگی در کنار ملت ایران و نظام اسلامی ایران تاکید کرد و نسبت به ادامه سیاست های اشغالگران صهیونیست و دولت آمریکا در اعمال فشار بر محور مقاومت هشدار داد.
ارسال نظرات