۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۶۴۰۱۲
امام جمعه پلدختر:

دشمن در قالب جنگ نرم به دنبال تحریف دفاع مقدس است

دشمن در قالب جنگ نرم به دنبال تحریف دفاع مقدس است
حجت الاسلام موسوی بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: دشمن امروز در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال تحریف ارزش های دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دوران دفاع مقدس بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس جنگ حق علیه باطل بود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به تلاش دشمن برای کم رنگ کردن ارزش ها افزود: دشمن امروز در قالب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به دنبال تحریف و کمرنگ کردن ارزش های دوران دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر اینکه باید با برنامه ریزی مدون جلوی توطئه های فرهنگی دشمن گرفته شود، خاطرنشان کرد: دشمن در قالب جنگ نرم می خواهد جوانان را از دفاع مقدس و ارزش های آن دوران جدا کند، بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه راه مقابله با دسیسه های فرهنگی است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ملت ایران با تقدیم جوانان خود دفاع مقدس را خلق کردند و برای تنومند شدن درخت انقلاب شهدای زیادی تقدیم کرده اند، اظهار داشت: امروز همه ما در برابر خون شهدا مسؤول هستیم و باید پاسدار خون شهدا باشیم.

وی با تأکید بر نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: آثار و ارزش های دفاع مقدس باید در قالب کتاب و روایات منتشر شود.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: با ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس و پاسداری از این ارزش ها جلوی تحریف ها و توطئه های دشمن گرفته شود، انتقال ارزش های دفاع مقدس نسل امروز را در برابر دسیسه نفوذ دشمن بیمه می کند./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات