۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۶۳۹۷۸
استاد حوزه علمیه:

دستاورد‌های مدیریت جوانان را همگان در دفاع مقدس دیدند

دستاورد‌های مدیریت جوانان را همگان در دفاع مقدس دیدند
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه دفاع مقدس باید برای همگان معرفی شود، گفت: دستاورد‌های مدیریت جوانان را همگان در دفاع مقدس دیدند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس مقطعی درخشان و ارزشمند در تاریخ ایران است، بیان داشت: مهمترین دستاورد دوران دفاع مقدس تثبیت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، خیلی‌ها برای شان سؤال بود که انقلاب اسلامی ماندگار می‌شود یا خیر؟ اما همگان نهادینه شدن روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی، دفاع از دین، ارزش‌ها و کشور را دیدند.

متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز با اشاره به اینکه دستاورد‌های مدیریت جوانان را همگان در دفاع مقدس دیدند، بیان داشت: آنانی که جنگ را ندیدند باید از طریق نوشته‌ها و مطالعه اسناد و مباحث هنری با آن آشنا شوند که در این باره همت مضاعف مسؤولان مربوطه نیاز است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه روحانیت باید نقش روحانیت را در دوران دفاع مقدس بازگو کنند، ادامه داد: دفاع مقدس باید به همگان معرفی شود، چنین توفیقی در حقیقت یک مسؤولیت سنگین است که باید به بهترین شکل ممکن ادا شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برای جلوگیری از هرگونه تحریف در دفاع مقدس شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: کار‌های بسیار مهمی در این باره صورت می‌گیرد در عین حال تلاش‌ها بیشتر شود.

وی با بیان اینکه نباید به تعریف‌ها بسنده کرد، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ضعف‌ها و خطا‌هایی وجود داشت، باید بدون حب و بغض واقعیت‌ها را به مردم منعکس کرد./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات