۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۶۴۱۸۱
امام جمعه سرپل ذهاب:

دفاع مقدس ماهیت پوشالین بلوک شرق و غرب را آشکار کرد

دفاع مقدس ماهیت پوشالین بلوک شرق و غرب را آشکار کرد
کرمانشاه ـ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: یکی از ویژگی های مهم دفاع مقدس این بود که ماهیت واقعی دو بلوک شرق و غرب برای همه جهانیان هویدا گشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس در سرپل ذهاب برگزار گردید، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس باید یک یادآوری برای کشورهایی باشد که هنوز هوای استعمار و استبار را در سر دارند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه سخنان خود گفت: یکی از ویژگی های مهم دفاع مقدس این بود که ماهیت واقعی دو بلوک شرق و غرب برای همه جهانیان هویدا گشت تا قبل از دفاع مقدس افکار عمومی بر این باور بودند که هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل اتحاد بلوک غرب و شرق بایستند ولی انقلاب اسلامی این باور را از بین برد.

حجت الاسلام فاطمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ملت و نظام ایران هم در هشت سال دفاع مقدس مقابل جهان کفر ایستاده و امروز نیز در جنگ فرهنگی و اقتصادی بازهم روی پاهای خود ایستاده ایم و هرگز تسلیم زورگویی های دشمنان نخواهیم شد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه امروز گوش به فرمان ولی فقیه آماده دفاع از انقلاب و کشور هستیم، تاکید کرد: امروز به عینه شاهد افول قدرت های جهانی هستیم. امروز آمریکایی که در سالهای گذشته به صورت آزادانه در منطقه جولان می زد، دیگر آن وضعیت را ندارد و با ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی ناتوانی و عجز خود را در مقابل ملت ایران و جبهه مقاومت نشان داد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: ملت ایران، ملتی نجیب و قدرشناس هستند و این امر را در طول عمر این انقلاب به خوبی نشان داده اند، لذا این وضعیت آشفته اقتصادی و معیشتی به هیچ وجه زیبنده مردم ایران اسلامی نبوده و نیست.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اینکه پذیرش مسوولیت یعنی نوکری و خدمت به مردم، افزود: نسخه واقعی حل مشکلات کشور در تمامی حوزه ها در داخل است و کسانی که به دنبال حل این مشکلات از طریق راه های خارجی هستند به بیراه می روند.

در ادامه این مراسم، سرهنگ نوروز اکبری؛ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب نیز اظهار داشت: قداست و طهارت امروز بسیج مرهون ایثار و شهادت طلبی های شهدا و بسیجیان مخلص دوران دفاع مقدس است. 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب در ادامه سخنان خود تاکید کرد: فرهنگ عاشورایی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به ما ثابت کرده هر ملتی که از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار باشد پیروز و سربلند باقی مانده خواهد ماند./1400//210/خ

ارسال نظرات