۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۶۴۳۷۵
یکی از روحانیان لبنانی:

خواستار تسریع در تشکیل دولت نجات ملی هستیم

خواستار تسریع در تشکیل دولت نجات ملی هستیم
حجت الاسلام سید علی عبد اللطیف فضل الله طی سخنانی بیان کرد: استمرار فشار بر شهروندان و وخیم تر شدن اوضاع زندگی می تواند سبب انقلاب مردم شود.
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی عبد اللطیف فضل الله رییس اجلاس جهانی اندیشه و از روحانیون شیعه لبنان طی سخنانی خواستار آزادسازی لبنان از سیستم فساد سیاسی و اقتصادی شد و اظهار داشت: عده ای به فتنه فرقه ای دامن می زنند و تمام مصالح ملی را در خدمت منافع خارجی قرار می دهند.

وی بیان کرد: ما خواستار تسریع در تشکیل دولت نجات ملی هستیم تا لبنان را از مشکلات اقتصادی و اجتماعی صعب العلاج خلاص کند.

حجت الاسلام سید علی عبد اللطیف فضل الله تاکید کرد: تداوم سیاست های اشتباه ناشی از طائفی گری نیست بلکه به دلیل سیاست غلط رهبران فاسد که وضعیت را به فروپاشی و سقوط رسانده اند، است.

این روحانی لبنانی خاطرنشان کرد: استمرار فشار بر شهروندان و وخیم تر شدن اوضاع زندگی می تواند سبب انقلاب مردم شود همانطور که یکی از صحابه (ابوذر غفاری) گفته است «تعجب می کنم از افرادی که روزی خود را یافت نمی کنند، چگونه شمشیر خود را علیه مردم بیرون نمی کشد».

وی اعلام کرد: ادامه هدف قرار دادن مقاومت و انواع تحرکات مذهبی و طائفه ای تحت عنوان حمایت از قانون نقض تهدات همزیستی و استفاده غیر قانونی از قدرت دینی است./ت302/ف
ارسال نظرات