۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۶۴۴۳۵
نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

فساد و باندبازی، عامل ناکامی ورزش کشور

فساد و باندبازی، عامل ناکامی ورزش کشور
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی از وجود برخی فساد و باندبازی ها در عرصه ورزش انتقاد کرد و گفت: متأسفانه وجود چنین باندهای فسادی موجب ناکامی در ورزش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان، ورزش را عامل حفظ و تقویت سلامتی جامعه عنوان کرد و گفت: تقویت سلامت، نشاط و شادابی جامعه با ورزش تأمین خواهد شد.

وی به اهمیت ورزش در اسلام اشاره کرد و با بیان این که در احکام اسلامی سلامت جسم و تعالی روح مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در اسلام تاکید فراوانی بر سوارکاری، شنا و تیراندازی شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که توجه به ورزش نشاط و شادابی جامعه را تأمین خواهد کرد، گفت: توجه به ورزش به طور حتم جامعه را از ناامیدی رهایی خواهد داد و در مسیر سلامت و رشد جسمی و روحی سوق می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی از ورزش به عنوان یکی از ابزارهای مهم پر کردن اوقات فراغت جوانان یاد کرد و گفت: توجه و گسترش فرهنگ در جامعه به طور حتم موجب نشاط و شادابی جوانان خواهد شد.

وی همچنین بر ضرورت تقویت منش پهلوانی و روح جوانمردی در میان ورزشکاران تأکید کرد و افزود: باید منش و روحیه پهلوانان و ورزشکاران بنام این عرصه الگوی جوانان ورزشکار کشورمان قرار گیرد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که عدالت و شایستگی در ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر این دو مسأله مهم در ورزش مبنا قرار گیرد به طور قطع و یقین موفقیت های بیشتری را در عرصه‌های داخلی و بین‌‌المللی خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران از وجود برخی فسادها و باندبازی در عرصه ورزش انتقاد کرد و افزود: متأسفانه وجود چنین باندهای فسادی موجب ناکامی در ورزش و همچنین بی توجهی به برخی استعدادها شده است.

وی بر ضرورت حمایت از استعدادهای ورزشی در سطح استان تأکید کرد و گفت: باید امکانات و بسترهای لازم به منظور تقویت جایگاه ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی فراهم شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که ظرفیت های بسیار ارزشمندی در سطح ورزش استان وجود دارند که نیازمند شناسایی و حمایت هستند، افزود: اگر ورزش استان از یک نقشه راه مناسبی برخوردار باشد به طور حتم شاهد رشد و تعالی این حوزه خواهیم بود./950/

ارسال نظرات