۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۶۴۲۹۶
حجت الاسلام صادقی خبر داد؛

اعلام آمادگی همکاری دوباره حوزویان با مراکز درمانی مازندران

اعلام آمادگی همکاری دوباره حوزویان با مراکز درمانی مازندران
مازندران - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از اعلام آمادگی مجموعه حوزه علمیه استان به منظور همکاری با مراکز درمانی و بیمارستانی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیر و کادر بیمارستان بوعلی شهرستان ساری از اعلام آمادگی مجموعه حوزه علمیه استان به منظور همکاری با مراکز درمانی استان خبر داد.

وی با بیان این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا طلاب و روحانیان به صورت خودجوش و جهادی برای کمک رسانی به مردم و کادر درمانی به میدان آمدند، افزود: بسیاری از مدارس علمیه در ایام تعطیلات کرونایی به پایگاهی برای تهیه و تولید ملزومات جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تبدیل شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان جهادی حتی در مسأله تدفین اموات کرونایی که بسیاری از آن امتناع می کردند نیز وارد شدند، خاطرنشان کرد: این مسأله مهم که از جمله دغدغه های مهم خانواده ها بود نیز با مجاهدت طلاب و روحانیان صورت گرفت.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که بسیاری از طلاب و روحانیان نیز در سطح بیمارستان به صورت جهادی به خدمات رسانی به بیماران و کادر درمانی اشتغال داشتند، تصریح کرد: در حال حاضر نیز این آمادگی کامل برای کمک به کادر درمان بیمارستان ها که شبانه روزی در حال مجاهدت و خدمات رسانی به بیماران هستند وجود دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مجاهدت کادر درمانی بیمارستان ها در ماه های اخیر را نمی توان با هیچ ادبیاتی توصیف کرد، ادامه داد: حضور طلاب جوان و روحانیان کارآزموده و متخصص در کنار مجموعه کادر درمانی می تواند از فشار کار در سطح مراکز درمانی بکاهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علیرغم همه تلاش ها و توطئه های رسانه ای دشمن علیه روحانیت، اما این قشر ثابت کرده همواره در کنار مردم خواهد ماند، تصریح کرد: روحانیت در طول چهل سال اخیر ثابت کرده در سختی ها ومشکلات کنار مردم خواهد ماند و از هر کمکی به مردم دریغ نخواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حضور مشاوران حوزوی در سطح مراکز درمانی نقش مؤثری در تقویت سلامت جسمی و معنوی بیماران خواهد داشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر این حضور می تواند در تقویت روحیه کادر درمانی بیمارستان اثرگذار باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیماران به ویژه افرادی که ویروس کرونا مبتلا شده اند نیازمند روحیه و امید هستند، بیان داشت: به طور حتم حضور بر بالین بیمار و دلجویی و عیادت از او می تواند در تقویت سلامت جسمی و روحی فرد اثرگذار باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور طلاب و کارشناسان متخصص حوزوی در سطح بیمارستان ها می تواند در تقویت روحیه معنوی بیماران و همچنین کادر درمانی بسیار مفید باشد، تصریح کرد: با حضور طلاب و متخصصان حوزوی در بیمارستان ها، عطر معنویت در این مراکز درمانی پراکنده خواهد شد./950//210/خ

ارسال نظرات