۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۶۴۲۸۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقتدار دریایی سپاه لرزه بر اندام دشمنان می اندازد

اقتدار دریایی سپاه لرزه بر اندام دشمنان می اندازد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی نسبت به نفوذ استکبار جهانی و صهیونیست ها در برخی از کشورهای حاشیه دریای خزر هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار ناوسالار یکم پاسدار محمد باقری، فرمانده پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) شمال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را فرصت مناسبی برای تبیین آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: باید این ارزش ها در همه سطوح جامعه نشر و گسترش پیدا کند.

وی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس نماد ایثار، فداکاری، شهادت طلبی و مقاومت ملت ایران است، افزود: این مردم مقاوم در برابر قدرت های جهانی با صلابت ایستادند و از میهن اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که رزمندگان ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر در مقابل کفر و نفاق ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به الگویی برای سایر ملت های جهان تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز یکی از وظایف مردم و مسؤولان حفظ دستاوردهای دفاع مقدس است، تصریح کرد: دشمن به دنبال تضعیف آن دستاوردهای ارزشمند است که باید با تلاش و مجاهدت نیروهای انقلابی این توطئه دشمن خنثی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی نیروهای دریایی در حفظ امنیت در سطح دریا، خاطرنشان کرد: جایگاه این نیروی مقتدر در برقراری حفظ و امنیت دریایی کشور و همچنین دفاع از میهن اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه ساری در ادامه بر ضرورت پیگیری و تعیین تکلیف رژیم حقوقی دریای خزر از سوی نهادهای متولی تأکید کرد و گفت: مبهم بودن رژیم حقوقی دریای خزر موجب سوء استفاده برخی از کشورها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که نباید اجازه دهیم برخی از کشورها از این مسأله سوء استفاده کنند، افزود: باید در عین تعامل و همکاری با کشورهای همسایه مقابل زیاده خواهی برخی از آنها با اقتدار بیاستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به نفوذ استکبار جهانی و صهیونیست ها در برخی از کشورهای حاشیه دریای خزر هشدار داد و گفت: نباید به دشمن اجازه حضور و نفوذ در این منطقه دریایی داده شود.

امام جمعه ساری همچنین به اقتدار دریایی سپاه پاسداران در طی سال های اخیر اشاره کرد و افزود: اقتدار دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر اندام دشمنان به ویژه آمریکایی ها می اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که باید تحرکات مشکوک دشمن در منطقه را به طور جدی رصد کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال نفوذ و توطئه در منطقه است که باید به شدت هوشیار باشیم./950//210/خ

ارسال نظرات