۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۶۴۵۳۴

کتاب «ممد یزدی» نقد می‌شود

کتاب «ممد یزدی» نقد می‌شود
کتاب «ممد یزدی؛ خاطرات آزاده محمد دهقانی فیروز آبادی» هفتم مهر در باغ موزه دفاع مقدس نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، نشست نقد کتاب« ممد یزدی؛ خاطرات آزاده محمد دهقانی فیروز آبادی» از سلسله نشست های موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در هفته دفاع مقدس دوشنبه، هفتم مهر ساعت 14 برگزار می شود. در این نشست که با همکاری انتشارات پیام آزادگان برگزار می شود، حجت الاسلام یوسف بدرالدین و دکتر محمد رضا سنگری سخنرانی می کنند.

دکتر محمدرضا سنگری، نویسنده،شاعر، پژوهشگر، استاد دانشگاه و عاشورا پژوه است. کرشمه های قلم، حنجره معصوم، دستهای کوچک من، اربعین مرثیه، یک جرعه تشنگی، چهل روز عاشقانه، شعر هیئت، ادبیات دفاع مقدس، سیب و عطش، زیر خیمه عطش و از نتایج سحر از جمله کتابهایی است که سنگری نوشته است.

حجت الاسلام یوسف بدرالدین متولد 1353 است که نویسندگی را از سال 1379 آغاز کرد. والدین موفق، فروشنده موفق و رازهای زندگی موفق از جمله کتابهایی است که وی نوشته و مورد استقبال واقع شده است. ره توشه کاسب، تولدی بر عاشورا، ابراهیم انقلاب و زلیخا رسوای عشق از دیگر کتابهایی است که این نویسنده به رشته تحریر در آورده است. وی علاوه بر نویسندگی، کارگردانی فیلم هایی همچون چراغ قرمز، هدیه ای از بهشت، محبت، شوق دیدار و رضای خدا را بر عهده داشته است.

کتاب «ممد یزدی» خاطرات محمد دهقانی ‌فیروزآبادی، جانباز و آزاده یزدی است. حجت الاسلام یوسف بدرالدین این کتاب را در 14 فصل نوشته است. محمد دهقانی فیروزآبادی 30 شهریور 1343در خانواده ‌ای مذهبی و در شهر میبد به دنیا آمد و در عملیات فتح ‌المبین به شدت مجروح  شد و به اسارت نیروهای عراقی درآمد.

کتاب «ممد یزدی» نوشته حجت الاسلام یوسف بدرالدین مشتمل بر 342 صفحه از سوی انتشارات پیام آزادگان در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه با قیمت 39000 تومان منتشر شده است./826/د102/ق

ارسال نظرات