۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۶۴۵۴۳
امام جمعه ازنا:

مسائل اعتقادی و معنوی بین دانشجویان تقویت شود

مسائل اعتقادی و معنوی بین دانشجویان تقویت شود
حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت تقویت مسائل اعتقادی و معنوی بین دانشجویان تأکید کرد و گفت: این مهم زمینه ساز رشد و تعالی دانشجویان و جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، در دیدار با رییس جدید دانشگاه پیام نور ازنا گفت: دانشگاه مرکز فراگیری علم و بستری برای رشد مسائل فرهنگی است.

امام جمعه ازنا با تأکید بر اینکه باید در دانشگاه زمینه نشاط فکری جوانان و آینده‌ سازان جامعه فراهم شود، اذعان داشت: این مهم در زمینه تربیت اسلامی و انقلابی دانشجویان امکان پذیر است.

وی با تأکید بر تقویت مسائل اعتقادی و معنوی بین دانشجویان افزود: رشد علمی دانشجویان باید بر اساس ایمان و فرهنگ اسلامی باشد تا رشد و تعالی دانشجویان و جامعه میسر گردد.

حجت الاسلام سپهوند جوانان را آینده سازان جامعه خواند و خاطرنشان کرد: تربیت جوان در سایه تعالیم دینی و اسلامی جلوی هجمه نفوذ فرهنگی دشمنان را خواهد گرفت.

وی بیان کرد: فعالیت و تحصیل در دانشگاه ها باید به سمت نیاز جامعه و با توجه به بازار کار پیش برود تا مشکل اشتغال جوانان برطرف شود.

امام جمعه ازنا ابراز امیدواری کرد که با تربیت جوانانی انقلابی، مؤمن، متعهد و کارآمد شاهد درخشش جوانان در عرصه های مختلف شد./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات