۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۶۴۶۰۷
جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان مطرح کرد؛

نقش رهبرگونه روحانیت در دفاع مقدس

نقش رهبرگونه روحانیت در دفاع مقدس
خوزستان - حجت الاسلام موسوی زاده گفت: حوزه علمیه در زمان کنونی می‌تواند وقایع دوران دفاع مقدس را همانگونه که اتفاق افتاده به گوش مردم برساند.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به عنوان یک اکسیر باید همیشه مورد محافظت قرار بگیرد.

جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: رزمندگان حاضر در خط مقدم باید آن چیزی را که حس کرده و با چشم دیدند بصورت مکتوب درآورند تا جلوی تحریف‌ها گرفته شود.

این مقام مسؤول با اشاره به نگرانی رهبرمعظم انقلاب از اینکه چه بسا معلوم نباشد دفاع مقدس برای نسل‌های آینده به همین شکل کنونی برسد، عنوان داشت: رویداد‌های دفاع مقدس باید بصورت مکتوب درآیند، روحانیت نیز که جزء اقشار فعال و حاضر در دوران جنگ تحمیلی بود به ثبت رویداد‌ها بپردازد.

حجت الاسلام موسوی زاده با بیان اینکه روحانیت در دفاع مقدس نقش رهبرگونه داشت، ادامه داد: حوزه علمیه در زمان کنونی می‌تواند وقایع دوران دفاع مقدس را همانگونه که اتفاق افتاده و با تطبیق آیات و روایات در خصوص شهدا به گوش مردم برساند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه شهدا راهگشا هستند، تصریح کرد: بسیاری از فضای جنگ و شهادت دور بودند، اما به محض حضور در اردو‌های راهیان نور و آشنایی با شهدا، زندگی شان منقلب شد؛ از این رو مردم را باید بیشتر با شهدا آشنا ساخت./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات