۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۶۴۵۴۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

تأسی به شهدا ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند

تأسی به شهدا ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند
خوزستان - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید نوآور بود و اثرگذاری بیشتری را در حوزه‌ مبارزه با دشمنان داشته باشیم.
عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با الگو قرار دادن زندگی و سیره‌ شهدا و عمل به وصایای آنان، گفت: رویکرد درست، رویکرد شهداست، آثار ارزشمندی از شهدا که باقی مانده است مسیر درست را به ما نشان می‌دهند و راهنمای ما هستند و یکی از این آثار وصیت نامه شهدا است.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه وصیت خوانی شهدا باید در همه مجامع و محافل انجام گیرد عنوان داشت: تأسی به شهدا ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند، سر منزلی که ائمه بزرگوار، بزرگان دین، شهدای صدر اسلام به ما یادآوری می‌کردند، شهدای انقلاب اسلامی هم همین کار را انجام دادند.
 
فرجیان با اشاره به فراموش نکردن یاد و خاطره‌ شهدا به عنوان گام مهمی در چهلم سالگرد دفاع مقدس خاطر نشان کرد: مسیری که شهدا در انقلاب اسلامی به ما یادآور شدند در دفاع مقدس متبلور شد و ادامه همین راه را امروز مشاهده می‌کنیم که در جامعه ساری و جاری گشته بصورتی که همان مسیر شهدا را مدافعین سلامت ادامه داده اند و تا پای جان به مداوای عزیزان ما می‌پردازند.
 
وی در خصوص تهاجم فرهنگی، دفاع فرماندهان جنگ نرم در این میدان، نقاط قوت و ضعف ترسیم شده بیان داشت: باید همه بازگشتی به عقب و مروری به اعمال و رفتار خود داشته باشیم که دشمن به چه شیوه در جبهه متفاوت و خاکریزی دیگر با نفوذ قصد ضربه و حمله به نظام مقدس اسلامی را خواهد داشت.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بعضی از عملیات‌های ما به دلیل نفوذ دشمن منجر به شکست می‌شد و آن‌ها باعث تجربه ما شد که در ۴۰ سال بعد از دفاع مقدس، نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با نگرشی به ضعف‌ها بتواند نقاط قوت خود را تقویت کند.
 
فرجیان با بیان اینکه باید جهش تولید را به سمت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش برد گفت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید نوآور بود و اثرگذاری بیشتری را در حوزه‌ مبارزه با دشمنان داشته باشیم.
 
وی در پایان در خصوص عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران برای عینیت بخشیدن به آرمان‌های شهدا گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور معرفی و یکی از کار‌های بنیاد شهید در کنار کار معیشت، درمان، مسکن و خدماتی که به خاندان معظم شهدا و ایثارگران ارائه می‌دهد، کار فرهنگی است همان گونه که در قانون اساسی، بنیاد شهید و امور ایثارگران بعنوان یک نهاد فرهنگی معرفی شده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات