۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۶۴۵۸۳
آیت الله حیدری:

اسلام و تشیع به برکت جمهوری اسلامی، زنده شدند

اسلام و تشیع به برکت جمهوری اسلامی، زنده شدند
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: اسلام و تشیع به برکت شهدا و امام خمینی (ره) بار دیگر از ایران و با ظهور جمهوری اسلامی دوباره زنده شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای مسیر لامی در مسجد ابوالفضل (ع) روستای جسانیه بزرگ از توابع اهواز با اشاره به اینکه جنگ دو چهره دارد، عنوان داشت: یک چهره آن، چهره‌ای تاریک که پر از ظلم و جور است و آن جنگی می‌باشد که صدام علیه ما آغاز کرد و چهره دوم آن چهره روشن و منور به نور الهی است که جلوه آن شهادت ها، ایثارها، استقامت و عزتمندی ملت ما دربرابر دشمن تا دندان مسلح بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی شاخه‌ای از درخت ولایت ائمه معصومین علیهم السلام است، اظهار داشت: صدام حسین با تحمیل جنگ به جمهوری اسلامی ایران، تعدی و در برابر حکومت اسلامی ایستاد و قصد از بین بردن آن را داشت.

متولی مدرسه الغدیر اهواز با اشاره به اینکه جهاد باید در برابر تعدی صدام حسین صورت می‌گرفت، بیان داشت: دفاع مقدس ما جهادی کاملا شرعی بود، بی شک ایستادگی دربرابر صدام که تمام دنیا او را یاری می‌کردند، مانند ایستادگی امیرالمومنین (ع) در برابر خوارج در جنگ جمل و صفین بود.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه صدام از مستکبرترین و خوارجی‌ترین افراد زمان خود بود، ادامه داد: صدام، فردی مستکبر که پس از ایران به کویت که او را پشتیبانی می‌کرد هم حمله کرد و حتی شاید اگر غرب به او اجازه می‌داد به عربستان هم حمله می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلام و تشیع به برکت شهدا و امام خمینی (ره) بار دیگر از ایران و با ظهور جمهوری اسلامی دوباره زنده شدند، تصریح کرد: شهدای ما نیز در جنگ تحمیلی در مسیر شهدای کربلا قدم برداشتند و شخصیت‌هایی بزرگ امثال شهید سلیمانی به اسلام تقدیم کردند./۹۴۵۴/پ210/ب1
ارسال نظرات