۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۶۴۶۲۶
سرهنگ انبارکی:

مجمع حقوقدانان جهان اسلام و دادگاه بین الملل اسلامی شکل گیرد

مجمع حقوقدانان جهان اسلام و دادگاه بین الملل اسلامی شکل گیرد
رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور به عوامل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و گفت: مجمع حقوقدانان جهان اسلام و دادگاه بین الملل اسلامی باید شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرهنگ سهراب انبارکی رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور پیش از ظهر امروز در همایش «برسی آثار فاجعه بار حضور رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس» که در سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم برگزار شد، با اشاره به فرایند عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس گفت: عناصر انقلابی و جهادی منطقه را از وجود منحوس و نجس این رژیم غاصب تطهیر خواهند کرد.

وی به عوامل بسترساز عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: اسرائیل بعد از جنگ 22 روزه و 33 روزه که پوزه اش توسط نیروهای مقاومت به خاک مالیده شد، در انزوا قرار گرفت، از همین جهت برای ادامه بقا درصدد عادی سازی روابط با برخی کشورهای مزدور منطقه برآمده است.

سرهنگ انبارکی با بیان اینکه قدرت جبهه مقاومت سبب شد تا دشمنان سناریوی ایران هراسی را در کشورهای اسلامی دنبال کنند، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی می پنداشت می تواند پشت جبهه مقاومت را به خاک بزند، اما نه تنها نتوانست، بلکه روز به روز شاهد افزایش قدرت این جبهه است.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با تأکید بر اینکه امروز اقتصاد آمریکا و رژیم صهیونیستی یک اقتصاد ورشکسته است، مطرح کرد: این جنایتکاران با سناریوی ایران هراسی سعی می کنند به کشورهای مرتجع منطقه و گاوهای شیرده خود سلاح بفروشند تا اقتصاد خود را نجات دهد.

وی با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا در منطقه و ناکامی ترامپ در منطقه غرب آسیا، به انتخابات آمریکا اشاره و اظهار کرد: امروز ترامپ برای انتخابات آینده خود می خواهد با عادی سازی روابط برخی کشورها با اسرائیل برای خود برگ برنده درست کند؛ کشورهای مرتجع منطقه نمی دانند که اگر به رژیم صهیونیستی به عنوان یک ولد نامشروع شناسنامه بدهند، در آینده میراث خور آنها خواهد شد و کشورشان را غارت خواهد کرد.

سرهنگ انبارکی با بیان اینکه عادی سازی روابط به نفوذ رژیم صهیونیستی در دستگاه های اقتصادی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشورهای جهان اسلام منجر خواهد شد، ابراز داشت: اگر این رژیم غاصب به رسمیت شناخته شود در آینده شاهد صبرا و شتیلاهای بسیاری برای کشورهای حوزه خلیج فارس و انشقاق و تشتت و افتراق در کشورهای اسلامی خواهیم بود.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با تأکید بر اینکه دشمنان می خواستند از طریق رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود در منطقه برسند، اما شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس مانع آن شدند، بیان کرد: عادی سازی روابط در حقیقت ادامه سناریوی از نیل تا فرات است که دشمنان به دنبالش بودند.

وی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته شود، بدون شک ایدئولوژی مبارزه با صهیونیست ها در منطقه تضعیف می شود، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم، دشمنان تا هنگامی که ما از دین مبین اسلام دست نکشیم، ما را رها نخواهند کرد، بنابراین نباید در برابرشان کرنش داشته باشیم؛ سران کشورهای مرتجع بدانند اگر به اعمال خود ادامه دهند، باید حرمین شریفین و مکه مکرمه را تسلیم این غاصبان کنند.

سرهنگ انبارکی با تأکید بر اینکه مجمع حقوقدانان جهان اسلام و دادگاه بین الملل اسلامی باید شکل بگیرد، به بخشی از جنایات دشمنان در منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه در اثر جنایت های دشمنان 5 هزار هولوکاست در کشورهای اسلامی رخ داده است، اما به آن نپرداخته ایم، خاطرنشان کرد: تا کی باید به دادگاه لاهه مراجعه کنیم؟ دادگاهی که اساسش بر مبنای دیدگاه های لیبرالیستی است؛ ما یک میلیارد مسلمان باید موضوعات خود را به بررسی، تعمق و تأمل بپردازیم و آن را به یک اقدام اجرایی و عملیاتی تبدیل کنیم./841/پ202/ق

ارسال نظرات