۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۶۴۶۳۲
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

بی تدبیری دولت؛ سدی دربرابر نسل جوان و جهادی

بی تدبیری دولت؛ سدی دربرابر نسل جوان و جهادی
اصفهان - آیت الله سلیمانی به لزوم استفاده از سرمایه نسل جوان در فعالیتهای جهادی تأکید کرد و گفت: متاسفانه بهره برداری از این سرمایه به دلیل بی تدبیری دولت انجام نشده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار گروه جهادی شهید کاظمی، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران امانتی است که شهدا و امام شهدا برای ما به ارث گذاشته اند.

وی افزود: ما ابتدای انقلاب تنها مدیون مردم بودیم، اما امروز علاوه بر مردم، مدیون بیش از ۳۰۰ هزار شهید و اسیر و جانباز و کسانی که سخت‌ترین شکنجه‌ها را متحمل شدند، هستیم.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه باید مراقب بود کار‌های غیرمهم و غیرضروری ما را از کار‌های مهم و ضروری دور نکند، گفت: برخی فعالیت‌ها فقط نیاز به نیروی انسانی دارد که می‌توان از سرمایه نیروی انسانی استفاده کرد.

به گفته وی فعالیت‌های فرهنگی هرچند به اعتبارات فرهنگی نیاز دارد، اما بیشتر از اعتبارات فرهنگی به انگیزه و ایمان و اعتقادات نیاز دارد. 

آیت الله سلیمانی بر توجه به معروفات در جامعه به عنوان اولویت نخست تأکید کرد و گفت: با شناسایی معروفات و برجسته کردن آن می‌توان از جامعه منکرزدایی کرد.

وی توجه به منکرات را سبب واگرایی و توجه به معروفات را سبب همگرایی در جامعه دانست و بر ایجاد همگرایی در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: برای ایجاد همگرایی در جامعه نیاز به همکاری مردم و نیرو‌های مومن و متعهد و مخلص و دلسوز و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان فعالیت‌های جهادی را از فعالیت‌های امیدبخش نظام دانست و عنوان کرد: فعالیت‌های جهادی جزء فعالیت‌های مورد تأیید و تأکید رهبرمعظم انقلاب است.

آیت الله سلیمانی افزود: فعالیت‌های جهادی فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی و اداری و بروکراسی نیست، بلکه فعالیت‌های خود جوش و بدون چشمداشت و خالصانه مردمی است.

وی یادآور شد: نیرو‌های جهادی درتمامی صحنه‌ها و بلایای طبیعی سیل و زلزله و کمک به مناطق محروم حاضر هستند و امروز تفکر جهادی بر جامعه حاکم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم استفاده از سرمایه بزرگ نسل جوان در فعالیت‌های جهادی تأکید کرد و افزود: متاسفانه بهره برداری از این سرمایه عظیم به دلیل بی تدبیری دولت انجام نشده است.

آیت الله سلیمانی گفت: اگر گروه‌های جهادی از سوی مسؤولان کشور حمایت و پشتیبانی شوند می‌توان از هدررفت این سرمایه بزرگ جلوگیری کرد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسینی
Netherlands
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
احسنت به آیت الله سلیمانی امام جمعه کاشان که به فکر جوانان است کشور باید به دست امثال آیت الله سلیمانی که به جوانان اعتقاد دارند باشد تا کشور مسیر توسعه و پشرفت را به سرعت بپماید و الا این مسولان پیر و پاتال حال ندارند
0
0
کاشانیان
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
بی تدبیر دولت نمی باشد شمایید که نخود هر آشی هستید حضرت آقای سلیمانی
0
0