۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۶۶۴۶۸۸
معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان:

اجباری برای انتخاب روش تحصیل طلاب وجود ندارد

اجباری برای انتخاب روش تحصیل طلاب وجود ندارد
اصفهان - حجت الاسلام خطاط گفت: طلاب مخیر هستند با توجه به شرایط خود روش تحصیل خود را انتخاب کنند، روش حضوری، آنلاین و آفلاین سه روشی است که طلاب مخیر به انتخاب آن هستند.

حجت الاسلام عبدالأمیر خطاط معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه استفاده طلاب حوزه علمیه اصفهان از سامانه آموزش آنلاین حوزه علمیه اختیاری است، گفت: اجباری در نحوه استفاده از خدمات آموزشی وجود ندارد و طلاب با توجه به شرایطی که دارند مخیر هستند یکی از روش‌های آموزشی که ارائه می‌شود را انتخاب کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب باید با توجه به شرایطی که دارند یکی از روش‌های حضور در کلاس، آموزش آفلاین به صورت دریافت فایل صوتی و تصویری دروس و یا روش آنلاین آموزش را انتخاب کنند و این شرایط تا بهبود اوضاع شیوع ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه نحوه انتخاب روش آموزشی به توافق میان طلاب و اساتید گرامی بستگی دارد، تصریح کرد: استقبال طلاب جدیدالورود از برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری بوده است و غالب طلاب برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری را انتخاب کرده‌اند و کلاس‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دقت و توجه به حفظ سلامت اساتید و طلاب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خطاط در ادامه با اشاره به معدود بودن طلاب جدیدالورودی که روش آموزشی غیرحضوری را انتخاب کرده‌اند، اظهار کرد: طلاب گرامی جدیدالورود که روش آموزش غیرحضوری را انتخاب کرده‌اند پس از برطرف شدن مشکلات موجود و بهبود شرایط بهداشتی سه ماه در مدارس حضور خواهند داشت و پس از ارزیابی‌های لازم از سوی مدیران مدارس و تأیید شرایط آنها امکان صدور کد طلبگی و رسمیت یافتن تحصیل آنها در حوزه علمیه اصفهان فراهم خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان از ارسال دستورالعملی به مدارس، اساتید و طلاب در خصوص بهبود شرایط تحصیل در کلاس‌های غیرحضوری خبرداد و گفت: در این دستورالعمل به جای مباحثه جزوه نویسی الزام شده است یا بجای ارتباط با اساتید طرح سؤال از سوی استاد و پاسخگویی از سوی طلاب مطرح شده است و به طور کلی در این دستورالعمل تدابیر لازم برای تحصیل مطلوب طلاب به صورت غیرحضوری در نظر گرفته است./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
سلام بچه ها خبر دارید مدارس پنجشنبه مجازی میشه
0
0