۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۶۴۷۳۶
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

تشکیل گردان رزمی تبلیغی بیت المقدس طلاب و روحانیون لرستان

تشکیل گردان رزمی تبلیغی بیت المقدس طلاب و روحانیون لرستان
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی گفت: تشکیل گردان رزمی تبلیغی بیت المقدس طلاب و روحانیون و گردان سایبری در فضای مجازی از اقدامات مهمی است که دراولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در هم اندیشی که با حضور مسؤول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران استان و مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان در مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد، گفت: تبلیغ مهم ترین رسالت حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به رسالت خطیر طلاب و روحانیت در عرصه تبلیغ افزود: در این زمینه باید همواره توان تبلیغی روحانیت ارتقا یابد و به تبلیغ نوین مسلط باشند.

وی بر ضرورت تشکیل گردان رزمی تبلیغی بیت المقدس طلاب و روحانیون استان تأکید کرد و اظهار داشت: این گردان به زودی تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت تقویت فعالیت تبلیغی مبلغان در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: باید با استفاده از این فضا تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

وی اظهار داشت: طلاب باید در فضای مجازی حضوری پر رنگ داشته باشند و با به روز بودن اطلاعات بتوانند در انجام رسالت خطیر تبلیغی نقش آفرینی کنند.

مدیر حوزه علمیه لرستان اذعان داشت: تشکیل گردان سایبری طلاب و روحانیون در فضای مجازی از دیگر اقدامات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات