۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۶۶۴۸۴۰

صراط مستقیم در اطاعت از ولی فقیه است

صراط مستقیم در اطاعت از ولی فقیه است
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه صراط مستقیم در اطاعت از امر خداوند، ائمه معصومین(ع) و پیروی از ولی فقیه است گفت: تنها راه نجات کشور در توجه به این امر است.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اینکه این روزها جهاد بزرگی کلید خورده است اظهار کرد: در نیروی زمینی محوری مشکل خانه سازمانی و شخصی داریم اما از این بابت احساس غم نمی‌کنیم چون خدای بزرگی داریم و مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی می گوییم «الله اکبر» یعنی اینکه واژه‌ای بهتر از آن نیست گفت: امروز در جمهوری اسلامی وقتی می‌گوییم اهدنا الصراط المستقیم، صراط مستقیم ولی امر مسلمین است، باید با اطاعت از خداوند تبارک و تعالی و ائمه اطهار(ع) در مسیر ولی فقیه گام برداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز در غیاب ائمه اطهار(ع)، صراط مستقیم خداوند برای ما وجود نازنین ولایت فقیه است افزود: صراط مستقیم همان ولی خداست و در انعمت علیهم، نعمتی که اشاره شده ولایت فقیه است.

وی با تاکید به اینکه امروز خوشبختانه از نعمت ولایت به طور عینی و مستقیم بهره‌مند هستیم گفت: از این بابت می‌گویم غمی ندارم که وقتی محضر نورانی ولی فقیه رسیدیم و گزارشی از مشکلات نیروی زمینی را به عرض مبارک ایشان رساندم فرمودند قبلا دستور دادم هر نظامی که وارد نیروهای مسلح می‌شود این امید در او به وجود آید که در ۲۰ تا ۲۵ سال خدمت صاحب منزل شخصی خواهد شد، این دستور را بروید و انجام دهید.

حیدری با اشاره به اینکه دستور امام مسلمین بدون واسطه به بنده بود خاطرنشان کرد: در ارتباط با منازل سازمانی هم فرمودند پیشنهاد بیاورید و محضرشان پیشنهادی بردیم که ۲۳ هزار خانه سازمانی کم داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز ۲۳ هزار خانه ساخته می‌شود و غمی نداریم چون وجود نازنین ولی امر مسلمین پشت ماست و خداوند نیز پشتیبان ایشان، بیان کرد: وقتی گفتیم ۲۳ هزار خانه سازمانی کم داریم رهبری فرمودند از منابع موجود استفاده کنید و این ۲۳ هزار خانه را بسازید و خانه شخصی هم در کنار آن برای کارکنان پیش‌بینی کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امر ایشان را لبیک گفتیم و طرح‌هایی را اجرا کردیم افزود: دو طرح  قمر بنی‌هاشم (ع) ( لبیک ۸ یا امام خامنه‌ای مدظله‌العالی)  و طرح امام حسن مجتبی(ع) برای ایجاد خانه شخصی برای این منظور اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه اینجا ۳۰ بلوک احداث خواهد شد که هشت بلوک آن در حال احداث است گفت: امر مبارک ولایت فقیه این است که این اتفاق مبارک بیافتد و ما نیز با وجود تمام تنگناها منابعی که برای این منظور پشتیبانی کند، آماده و کنار گذاشته‌ایم.

حیدری با اشاره به اینکه ۲۳ واحد کلید خورده و در ۲۴ شهر در حال ساخت و ساز هستیم عنوان کرد: پیمانکار در تبریز ۵۷۶ واحد و در بروجرد ۹۰ واحد می‌سازد و باید ۴۰۰ واحد نیز به اینجا اضافه کند.

نهضت خانه‌سازی در بخش خانه سازمانی و خانه شخصی

وی با بیان اینکه پیمانکار ما ولایتمدار است و روحیه حزب‌اللهی دارد خاطرنشان کرد: امروز کلنگ ساخت مسجدی در اینجا به زمین می‌خورد که از اعتبارات خود پیمانکار است چون وقف کردند در هر شهرکی که برای ارتش می‌سازند یک مسجد نیز بسازند که به وجود ایشان افتخار می‌کنم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نهضت خانه‌سازی در بخش خانه سازمانی و خانه شخصی ادامه دارد اما در بخش خانه شخصی به استطاعت کارکنان نگاه می‌کنیم تاکید کرد: اگر کارکنان مشارکت در ساخت داشته باشند برای آنها خانه می‌سازیم و اگر مشارکت نکنند زمین را به صورت سهمیه در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه جزو برنامه‌هاست که قطعه زمینی اختصاص دهیم تا چند نفر برای خود خانه بسازند عنوان کرد: در همدان نیز فرمانده تیپ قهرمان پا به رکاب به دنبال این بودند که اراضی همدان را آزاد کنند و ما نیز کمک کردیم تا در مکانی نزدیک جمعیتی کنار هم جمع شوند.

حیدری با اشاره به اینکه در واگذاری منازل شخصی نیز چنین مراسمی در آینده نزدیک خواهیم داشت افزود: تمام اینها در راستای اطاعت اوامر ولی فقیه است و خداوند را شاکریم که توفیق انتساب امر به بنده و همرزمان عنایت شده است.

وی با بیان اینکه در نیروی زمینی ارتش مهندسین بسیار قوی داریم و خداوند را از این بابت شاکریم گفت: خوشبختانه کارکنان خدومی در این مجموعه مشغول خدمت هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از همه کسانی که ما را در پیشبرد اهداف و در مسیر اعتلای نیروی زمینی ارتش کمک می‌کنند قدردانی می‌کنم افزود: اینها سربازان الهی هستند و در راه حق تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند را شاکرم که امروز در خدمت مردم خوب همدان هستم گفت: در جغرافیای بزرگ اسلام، همدان پاره تن اسلام است.

 حیدری ادامه داد: این استان بزرگان زیادی را در سینه خود دارد از ابوعلی سینا، عین‌القضات و باباطاهر همدانی گرفته تا عصر جدید که در رکاب ولی امر مسلمین شهید حاج حسین همدانی و شهید خوش لفظ بودند و رهبری بر کتاب شهید خوش‌لفظ تقریظ فرمودند.

وی افزود: امروز در نیروهای مسلح خوشبختانه سردار شادمانی از بزرگان این استان است و از این دیار بزرگانی زیادی در حوزه جهاد، شهادت و در رکاب ولی فقیه درخشیده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه همدان استانی خوشنام در دفاع مقدس بود خصوصا در غرب کشور، استان و سپاه همدان واقعا درخشید خاطرنشان کرد: امروز افتخار می‌کنم در ارتشی خدمت می‌کنم که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی آن هم در رکاب مرد الهی به نام ولی فقیه هستند.

ارسال نظرات