۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۶۴۸۸۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان:

حرکت مسؤولان در مسیر مطالبات رهبری سبب حل مشکلات می شود

حرکت مسؤولان در مسیر مطالبات رهبری سبب حل مشکلات می شود
خوزستان - حجت الاسلام رستگار گفت: مردم انتظار دارند مسؤولان در راستای اهداف انقلاب و مطالبات رهبری قدم بردارند تا شاهد جهشی بی نظیر در بحث اقتصاد، تولید و اشتغال باشیم.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در خصوص تشکیل مجلسی انقلابی بیان کرد: طبق گفته‌ی مقام معظم رهبری، به دلیل انتخاب نمایندگانی انقلابی، این دوره ترکیبی انقلابی‌تر از مجلس‌های گذشته داشته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان گفت: در این دوره ملت ایران انتظارات بیشتری از نمایندگان جدید دارند و قطعاٌ نمایندگان نیز بیشتر تلاش خواهند کرد، زیرا مجلس نیازمند مدیریتی انقلابی است، منظور از مدیریت انقلابی دارا بودن شاخصه‌های انسان مؤمن نظیر روحیه‌ شهادت طلبی، جهادی، ساده زیستی و مردم داری می‌باشد تا بتوانند یک ریل گذاری خوبی برای دولتی انقلابی در سال ۱۴۰۰ داشته باشد.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از انقلاب رسول الله و سیدالشهدا است، افزود: مسؤولان باید صداقت، یک رنگی، یک دلی، شفافیت و یکی بودن حرف و عمل را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر گفتمان و عمل مجلس باهم یکی باشد تأثیر مثبتی بر روحیه‌ مردم دارد، گفت: ایجاد امید و انگیزه در بین مردم و اعتماد ملت به مسؤولان از نیاز‌های جامعه می‌باشد، زیرا ممیزه‌ انقلاب ما از دیگر انقلاب‌ها همین است که انقلاب ما علاوه بر اتکا به سخن پروردگار، به پشتوانه‌ مردم همیشه حاضر در صحنه شکل گرفته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان بیان کرد: شفاف کردن مسائل عبارت است از صداقت، صفا و صمیمیت مسؤولان که باعث حضور ملت در صحنه می‌باشد.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه تا کنون مجلس یازدهم کارکرد‌های خوبی داشته، اما ثمردهی آن اندکی طولانی است، مطرح کرد: با توجه به خبر‌ها از حضور وزرا در کمیسیون‌های متعدد، مباحث مختلف و وحدت رویه‌ای که در حال شکل گیری است، مردم انتظار دارند مسؤولان با یکدیگر در راستای انقلاب و مطالبات حضرت آقا، قدم بردارند تا شاهد جهشی بی نظیر در بحث اقتصاد، تولید و اشتغال باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خوزستان در خصوص انتظار مردم از مسؤولان، افزود: ثمره‌ عملکرد آن‌ها مانند نظارت، شفاف گویی و شفاف عمل کردن دولت و مجلس در سفره هایشان قابل رؤیت باشد.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه ملت ایران در شرایط بحرانی همچون کرونا، سیل، اغتشاشات، عزاداری‌های امام حسین (ع) و کمک‌های مؤمنانه به صورت شفاف زودتر از مسؤولان اقدام کردند، اظهار کرد: هیچ نقدی بر مردم نیست، زیرا ملت ما همان مردمانی اند که طبق شعارشان (خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست) تا پای جان هم آمدند، امید است که مسؤولان نیز دارای همچین ویژگی باشند.

وی در پایان گفت: شفافیت، راستی و همدلی نمایندگان مجالس نتایج بسیار ارزنده‌ای در پیش بردن انقلاب خواهد داشت. /۹۴۵۶/ت210/ب1
ارسال نظرات