۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۶۴۹۴۰

نویسندگان کتاب «شهید صدر» در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه

نویسندگان کتاب «شهید صدر» در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه
نویسندگان کتاب «شهید صدر» ضمن شرکت در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه به تشریح موضوع کتاب یاد شده پرداختند.
به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، در نهمین روز از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس قوه قضاییه کتاب «شهید صدر» با حضور ذبیح الله خدائیان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و محمدکاظم بهرامی رییس دیوان عدالت اداری کشور رونمایی شد.

معصومه جهانفر و علیرضا منتظری نویسندگان کتاب «شهید صدر» هستند که ضمن شرکت در مراسم رونمایی از این کتاب در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس قوه قضاییه حضور یافتند و از غرفه‌های آن بازدید کردند.

جهانفر در گفت‌وگویی، بیان کرد: این کتاب درباره زندگی و خاطرات شهید «سید صدرالدین صدر» نوشته شده است. این شهید از نخبگان علمی بود و در زمان قضاوت خود بسیار عادل، جدی و در عین حال بسیار مهربان بود.

منتظری نیز با اشاره به نگارش این کتاب گفت: ۳۰ سال از شهادت این شهید والا مقام گذشته بود و ما تصمیم گرفتیم این شخصیت را به مخاطبان بشناسانیم. بر این اساس اطلاعات لازم از جمله خاطرات وی در طول جنگ و زندگی او را جمع آوری کردیم.
 
جهانفر نیز در ادامه گفت: کتاب شرح صدر دومین منبع کتبی درباره این شهید والامقام است. وی در کار قضاوت بی‌نظیر بود در عین حال که در دوران جنگ تحمیلی به عنوان بی‌سیمچی و ناشناس فعالیت می‌کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس گفت: با گذشت زمان یاد شهدا گاهی کم رنگ می‌شود و همچون آینه غبار گرفته که هر چند وقت باید پاک شود خاطرات دوران دفاع مقدس نیاز دارد هر چند وقت یک بار در معرض دید عموم و جوانان قرار بگیرد تا نسل جدید با آن آشنا شوند./826/د102/ق
 
منبع: میزان
ارسال نظرات