۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۶۴۹۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

همدلی و وحدت مردم ایران از آموزه های دینی و فرهنگی است

همدلی و وحدت مردم ایران از آموزه های دینی و فرهنگی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همدلی و وحدت مردم ایران را از آموزه های دینی و فرهنگی خواند و گفت: حاصل این همدلی و وحدت برطرف سازی مشکلات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، عصر امروز در دیدار مدیرعامل و اعضای انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان شاهین شهر و میمه با قدردانی از زحمات این انجمن در خدمات رسانی به سیل زدگان لرستان، گفت: همدلی و وحدت در ایران اسلامی برای جهانیان الگو است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: همت، همدلی و دلدادگی به نظام اسلامی و امامین انقلاب موجب دلگرمی مردم است.

وی یادآور شد: این دلدادگی‌ها به اسلام و ارزش‌ها سبب شد تا مردم سیل زده شاهد همدلی هموطنان خود از سراسر ایران باشند و نتیجه این همدلی ها بازسازی مناطق سیل زده بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه کسی غیر از خدای متعال نمی‌تواند قلوب را نسبت به همدیگر مهربان کند، اظهار داشت: این امر جای شکر به درگاه الهی دارد و باید این همدلی ها تقویت شود.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه این مهربانی ها و همدلی که حاصل آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی است، استمرار یابد، گفت: هر کجا شاهد همدلی و وحدت بوده ایم مشکلات برطرف شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: تقویت وحدت و همدلی نه تنها موجب دلگرمی است بلکه سبب می شود تا مشکلات سر راه در هر زمینه ای برطرف شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات