۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۶۴۳۴۵
امام جمعه همدان:

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: دشمن می خواهد با دامن زدن به اختلافات بین مردم و مسئولان، مردم را از نظام، مسئولان و آینده کشور ناامید کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه همدان اظهار کرد: تهمت و متهم کردن همدیگر توسط مسؤولان نظام کاری ناپسند است و به هیج وجه در شان این نظام اسلامی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: هرگونه توهین و افترا به مسؤولان کشور به نوعی کمک به برنامه های شیطانی دشمنان است، زیرا دشمن مترصد استفاده کردن از کوچکترین نقاط برای نفوذ در کشور و جامعه اسلامی است.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه همدان بیان داشت: دشمن می خواهد با دامن زدن به اختلافات بین مردم و مسؤولان، مردم را از نظام، مسؤولان و آینده کشور ناامید کند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی بین مردم و مسؤولان از نیازهای اساسی کشور در این برهه خاص تاریخی است، گفت: باید مسؤولان و دولتمردان روش مدیریت امام راحل در هشت سال دفاع مقدس را الگوی کار و انجام وظیفه خود کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس جوانان بسیاری به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و امروز این عزیزان به نوعی سرمایه های معنوی برای این نظام و کشور محسوب می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اینکه دشمن در جبهه ایجاد ناامید کردن جامعه در حال تلاش و برنامه ریزی است، افزود: امروز جامعه اسلامی نیازمند یک وحدت و تعامل بین مسؤولان، نظام و مردم است و این رویه وحدت در کشور زمینه ساز یاس و ناامیدی دشمنان است.

امام جمعه همدان در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه همدان اظهار داشت: شهیدان با نثار جان خود اوج ایثار و جهاد را به همه ما نشان دادند و امروز این آرامش در کشور مرهون این ایثارگری های شهداست، لذا همه ما باید قدردان این بزرگان باشیم./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات