۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۶۴۲۹۷
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

جوانان تربیت یافته مکتب امام راحل بزرگترین پشتیبانان نظام هستند

جوانان تربیت یافته مکتب امام راحل بزرگترین پشتیبانان نظام هستند
همدان - امام جمعه همدان گفت: یکی از فعالیت‌های سپاه باید زنده کردن روح ایمان در بین جوانان باشد، جوانانی که امام آنها را احیا و ایمان و توکل را در دلشان شعله ور کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار سردار دقیقی؛ مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: امام خمینی (ره) در سخت ترین شرایط جنگ تحمیلی را به بهترین نحو ممکن مدیریت کردند، بنابراین امروز باید روش امام مورد بررسی قرار بگیرد و به عنوان یک الگو از آن استفاده کرد.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود بیان داشت: یکی از فعالیت‌های سپاه باید زنده کردن روح ایمان در بین جوانان باشد، جوانانی که امام راحل آنها را احیا و ایمان و  توکل را در دل آنها شعله ور کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به اینکه جوانان تربیت یافته مکتب امام راحل بزرگترین پشتیبانان این نظام هستند، گفت: وجود چنین نیروهای متعهد و انقلابی برای نظام و همه مردم زمینه آرامش در سختی ها است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: هشت جنگ تحمیلی در برابر بیش از 32 کشور منطقه ای و جهانی شاید خسارت ها و هزینه های زیادی برای این انقلاب و نظام نوپا داشت، ولی این دفاع به نوعی به یک دانشگاه برای تربیت جوانان انقلابی تبدیل شد.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: خدمت‌ رسانی‌ در سپاه و بسیج تعطیلی‌بردار نیست و حتی پس از بازنشستگی هم این خدمات ادامه دارد و این برای این نیروها یک افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: اگر خوب به تاریخ انقلاب اسلامی توجه کنید، جوانانی که در مکتب امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس رشد یافته اند اکنون پشتوانه هایی ارزشمند برای این نظام و انقلابند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: اکنون نیز تربیت انقلابی نسل آینده باید از اولویت های ما باشد زیرا امام (ره) نیروهایی را برای ۳۰ سال آینده کشور تربیت کرد که امروز نیز باید این منش را مد نظر قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی عنوان داشت: کار جهادی و انقلابی تعطیلی ندارد، بنابراین همراهان انقلاب امروز باید در عرصه های مختلف ورود پیدا کنند و حضوری جدی از خود نشان دهند زیرا این اقدامات می تواند زمینه امید در جامعه را ایجاد کند و در مقابل باعث یاس دشمنان شود./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات