۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۶۵۰۰۵
از سوی طلاب مدرسه علمیه رضویه صورت گرفت؛

توزیع ۶۰ بسته معیشتی میان نیازمندان در طرح کمک مؤمنانه

توزیع ۶۰ بسته معیشتی میان نیازمندان در طرح کمک مؤمنانه
طلاب جهادگر مدرسه علمیه رضویه در رزمایش کمک مؤمنانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کردند.

سعید عالم فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه رضویه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به تشریح فعالیت های جهادی مدرسه علمیه رضویه پرداخت و بیان کرد: یکی از برنامه های خدمت رسانی به محرومان مدرسه علمیه رضویه، اطعام غدیر بود که این بسته های معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: طلاب جهادگر در این طرح 60 بسته معیشتی شامل روغن، تخم مرغ و... به ارزش 150 هزار تومان آماده کردند؛ برای خرید و تهیه این بسته ها در کانال پایگاه بسیج مدرسه علمیه رضویه اطلاعیه درج شد و همچنین با بانیان و خیرین ارتباط گرفته و در نهایت مبالغ برای تهیه این بسته ها جمع آوری شد.

فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه رضویه نسبت به فرآیند برنامه اطعام غدیر اشاره کرد و گفت: در این راه ابتدا نیازمندان شناسایی و پس از جمع آوری مبالغ، بسته های معیشتی تهیه و پس از آن این بسته ها به استان مقصد ارسال شد؛ از آنجا که نیازمندان شناسایی شده از استان گیلان بودند این بسته ها به استان مقصد ارسال و توسط طلاب شهرستانی مدرسه علمیه رضویه توزیع شد.

وی دیگر خدمات طلاب جهادی مدرسه علمیه رضویه را مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد و افزود: بیشتر طلاب مدرسه علمیه رضویه قمی نیستند و برای تحصیل به قم آماده اند؛ از این رو با تعطیلی مدارس به شهرستان ها رفتند و در مناطق بومی خود رفتند و به خدمت رسانی و مبارزه با کرونا اشتغال یافتند./1370/ت302/ق

ارسال نظرات