۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۶۵۲۲۲
مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه:

وضعیت اقتصاد امروز در شأن نظام اسلامی نیست

وضعیت اقتصاد امروز در شأن نظام اسلامی نیست
کرمانشاه - مدیر مدرسه علمیه صحنه گفت: وضعیتی که اکنون در بخش اقتصاد شاهد آن هستیم به هیچ وجه در شأن نظام اسلامی نیست.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اسلام برای تمام شئونات زندگی انسان دستور و برنامه دارد، اظهار داشت: وضعیتی که اکنون در بخش اقتصاد شاهد آن هستیم به هیچ وجه در شان نظام اسلامی نیست.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه گفت: از سوی دیگر کشور ایران داشته های بسیاری برای خودکفایی در دل خود دارد که نیازمند یک حرکت جهادی برای استفاده از این داشته ها هستیم.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصاد می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات در سطح جامعه شود، گفت: دولت براساس وظیفه ذاتی خود موظف است که شرایط یک زندگی استاندارد را برای مردم مهیا کند، بنابراین دولتمردان در این مدت زمان باقیمانده از عمر دولت کنونی نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام علی بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد موفق و کارآمد دستگاه قضا در کشور عنوان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن رییس جدید قوه قضائیه بسیاری از دست اندازان به بیت المال در دام عدالت گرفتار شده اند و امیدواریم که این روند همچنان به قوت خود باقی بماند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه تصریح کرد: با این وجود برخی از افراد و جریان ها که از عملکرد این مدت دستگاه قضا به نوعی ضربه خورده اند به دنبال ایجاد حاشیه برای قوه قضائیه هستند که بی شک این افتراها هرگز راه به جایی نخواهد برد.

این  استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: در مدت زمان حضور حجت الاسلام  والمسلمین رییسی در قوه قضاییه شاهد بازگشت بسیاری از اموال بیت المال بوده ایم که این در نوع خود یک حرکت انقلابی محسوب می شود.

حجت الاسلام بهمنی گفت: از این رو کسانی که روزگاری با طیب خاطر دست در بیت المال می بردند اکنون حاشیه امنیتی برای خود نمی بینند و با فرافکنی به دنبال ایجاد یک انحراف در سیستم قضا هستند که بی گمان در این توطئه هرگز کامیاب نخواهند شد./1400//310/خ

ارسال نظرات