۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۶۵۲۲۳
آیت الله اعرافی:

استفاده از ظرفیت خیرین در رفع نیاز طلاب ضروری است

استفاده از ظرفیت خیرین در رفع نیاز طلاب ضروری است
لرستان - مدیر حوزه علمیه کشور با تأکید بر توجه به نیازهای طلاب در زمینه مالی و تحصیلی گفت: باید از ظرفیت خیرین در رفع نیازهای طلبه ها بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با مدیر حوزه علمیه لرستان، به رسالت خطیر حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: جذب داوطلبان ورود به حوزه علمیه باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

ضرورت ارتقای رشته های تخصصی در لرستان

مدیر حوزه علمیه کشور بر ضرورت راه اندازی رشته های تخصصی تأکید و خاطرنشان کرد: رشته های تخصصی، انجمن های علمی و افزایش دروس خارج فقه واصول در استان لرستان ارتقا یابد.

وی بیان داشت: فعالیت های تهذیبی، تبلیغی، آموزشی و پژوهشی در مدارس علمیه از دیگر مباحث مهمی است که باید تقویت و افزایش یایند.

آیت الله اعرافی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه در پذیرش طلاب جدیدالورود باید نظارت بیشتری صورت گیرد، عنوان داشت: شناسایی استعدادهای برتر طلاب مدارس علمیه و حمایت های مختلف از آنها از دیگر مباحث مهمی است که باید در اولویت باشد.

وی با تأکید بر ایجاد و گسترش موقوفات پایدار اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت در آمد موقوفات بر اساس نیت واقف و هدایت نیات به سمت نیازهای حوزه علمیه و استفاده از ظرفیت خیرین می توان در جهت رفع نیازهای طلاب مدارس علمیه استان بهره مند شد./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
انتقاد
0
0