۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۶۵۳۸۵
حجت الاسلام منصوری:

"بیداری ملت ها" معنای واقعی صدور انقلاب اسلامی است

نشست تخصصی "ماهيت صدور انقلاب اسلامی از نظر امام و رهبری و وظایف طلاب خارجی" به همت طلاب پاکستانی مقیم قم در مجتمع جامع امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرکزاری رسا، نشست تخصصی "ماهيت صدور انقلاب اسلامی از نظر امام و رهبری و وظایف طلاب خارجی" به همت جمعی از طلاب پاکستانی مقیم قم در مجتمع جامع امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی منصوری سخنران این نشست بیان داشت: برای درک بهتر انقلاب اسلامی اول باید بدانیم که کجای تاریخ ایستاده ایم، حضرت علی علیه السلام 25 سال سکوت کردند، امام حسن مجتبی(ع) صلح کردند و امام حسین علیه السلام در کربلا جنگیدند، امروز نیاز به فهم تاریخ داریم باید متوجه شویم که کجا ایستاده ایم و دقیقا چه عملیاتی باید انجام باید بدهیم.

وی افزود: امام خمینی(ره) وقتی زمان دقیق را متوجه شدند، قیام کردند و این انقلاب اسلامی به وجود آمد، انقلاب اسلامی متولد قدس است، به صورت مدیریتی زمینی اگر قدس فرزندی داشته باشد انقلاب اسلامی است.

منصوری با بیان اینکه هنوز روح انقلاب اسلامی آزاد نیست، اظهار داشت: برای صدور انقلاب اسلامی باید اول روح انقلاب آزاد باشد بعد از آن می‌تواند یک زندگی قدرتمندی هم خودش داشته باشد هم به دیگری قدرت بدهد.

وی اظهار داشت: طلاب اگر به دنبال صدور انقلاب به جهان هستند اول باید تحصیل خوبی داشته باشند تا بتوانند انقلاب اسلامی را بی پرده به دنیا ارائه بدهند، این انقلاب به قدری صحیح و در راه درستی است که تأثیر خود را بر دنیا می‌گذارد.

وی با بیان اینکه صدای انقلاب اسلامی هنوز به گوش جهانیان نرسیده است، گفت: رسالت ما در این زمان این است که رفع هجوم کنیم، برای اینکه صدای انقلاب اسلامی به جهان برسد نیازمند به رفع هجوم است تا ندای انقلاب اسلامی به گوش جهانیان برسد، چون دشمن اینقدر هجوم و سروصدا می‌کند که این صدای انقلاب به گوش دنیا نرسد و بعضی از مواقع ناخواسته خود من و شما هم بین مردم و انقلاب اسلامی موجب تشکیل حجاب و هجوم می شویم.

حجت الاسلام منصوری در ادامه اظهار داشت: برای آزادی روح انقلاب اسلامی باید در حوزه های مختلف جهادی عمل کنیم، ما در حوزه هنر نتوانستیم انقلاب اسلامی را آزاد کنیم در فیلم فجر نگاه کنید حتی یک فیلم هم متناسب با روح انقلاب اسلامی نیست حتی در ضد انقلاب اسلامی است و برای عمل جهادی فرد باید اخلاق انقلابی، کردار انقلابی و تفکر انقلابی داشته باشد یک فرد انقلابی در جامعه نسبت به دیگران باید متفاوت باشند و اخلاقش به گونه ای باشد که در آن جامعه روح انقلاب اسلامی زنده شود.

وی تشکیل حکومت اسلامی را زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) اعلام کرد و اظهار داشت: امام(ره) انتظار واقعی را در جامعه پیاده کردند و با راه اندازی و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت دینی، امکان صدور این انقلاب در دیگر کشورها را فراهم کردند تا زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد و انقلاب اسلامی یک معنی خاصی به حوزه انتظار امام زمان (عج) بخشید، صدور انقلاب را باید در ظهور امام زمان(عج) ببینیم، انتظار در راستای انقلاب اسلامی است و با انقلاب اسلامی می توان جامعه جهانی با ظهور حضرت حجت (عج) بیعت کرد.

وی در پایان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ما اجازه داد به ظهور فکر کنیم و کار ما امروز باید متناسب با ظهور باشد و صدور انقلاب اسلامی یعنی معرفی اسلام و صدور واقعی انقلاب اسلامی یعنی بیداری ملت های اسلامی در جهان است و انقلابیون خارج از ایران امروز مقتدر و مظلوم هستند./پ202/ق

ارسال نظرات